• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:40:17 följande:
    Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?

Nej, det blir inte direkt.. men sen behöver inte blödningen betyda missfall.
    Så avakta och ha lite is i magen
    Kram  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Jennie83
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:40:17 följande:
    Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?
    Det behöver inte betyda mf, men jag vet hur rädd man blir!!! kram
  • LöjligaFamiljen

Jag har ju inte ens passerat bim ännu :/ men har tagit på mig en binda och får väl fortsätta testa... :(

• Jennie83
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:51:20 följande:
    Jag har ju inte ens passerat bim ännu :/ men har tagit på mig en binda och får väl fortsätta testa... :(
    kommer de mkt??
  • Lindis1974

Löjliga: jag har haft rosa på pappret säkert 10 ggr i början av min grav. Jättevanligt. Slemhinnor som är sköra. Säkert inget att oroa sig för.

• Soffiie

löjliga familjen blöder du eller är det mer flytning? håller tummarna att allt är som de ska

• Soffiie

Slemmis jag skulle tro det räcker med i mornn om ni hade igår och sen idag full stegring så släpper ju ägget typ imorrn så spara er till då =)

• Liten Léonie

Löjligafamiljen:
    Då sitter vi i samma sits. Jag blödde häromdagen och fick starkast plus idag. Tror dock ändå inte att mitt håller sig kvar.

Håller tummarna för dig dock...

• LöjligaFamiljen

Det är som rosa flytningar...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester