• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissFörstånd skrev 2011-12-29 09:51:36 följande:
    Frokenpilla - grattis

Pumann - ser
    ååhh gör du !!?? mmm man hoppas ju men man är såå van vid besvikelsen så fötterna på jorden=)

har mensvärk idag och liiite ömma bröst men det brukar jag få vid mens...och jag började störtböla igår för min dotter som är i trotsåldern sa dumma dig !! =) men det KAN ju ändå va nåt annat =) 
  • LuPeRo
    sweasmamma skrev 2011-12-29 08:12:00 följande:

Ett fint brett streck ser jag  
  • sweasmamma
    Frokenpilla skrev 2011-12-29 09:52:31 följande:
    Åh..herregud...trodde det var helt kört..
    Jag bara väntade en dag emellan. Vågar fortfarande inte berätta för mannen..är rädd att det inte är sant!

Är på BIM-6 och ÄL+11
    det är sant !! hcg höjs ju varannan till var tredje dag !! GRATTIS
  • LuPeRo
    Together90 skrev 2011-12-29 09:18:07 följande:
    Beställde från testlagret här om dagen, beställde 20 test för 99 kr men fick hem 2 test och ett lapp där det stod att testen håller på ta slut och att dem ska skicka mina test inom 1 vecka..så jäkla dåligt och dem två testen gick ju åt på dessa två dagar. 

Så testlagret är just nu inte på topp i min lista.... skit korv!  
    Jag fick samma besked! Men jag mailade dom och sa att jag behövde fler och ca 1 timme senare fick jag ett mail om att mina tester var på väg. Så jag får alla mina idag
  • LitetBus
    sweasmamma skrev 2011-12-29 09:49:29 följande:
    men dom har väl högre??? ett plus är ett plus!!jag tycker du ska lita på det översta det är ju klockrent!! men köp digitalt =)
    RFSU mäter vid 50 mlu, jag vet inte vad PregCheck mäter vid... Det står inget i bruksanvisningen men jag har mailat dom så jag hoppas jag får svar.
    Nu är mannen nere på Apoteket i alla fall så jag kommer kasta mig in i badrummet när han kommer...
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 09:55:13 följande:
    RFSU mäter vid 50 mlu, jag vet inte vad PregCheck mäter vid... Det står inget i bruksanvisningen men jag har mailat dom så jag hoppas jag får svar.
    Nu är mannen nere på Apoteket i alla fall så jag kommer kasta mig in i badrummet när han kommer...
    sitter fastklistrad och väntar spänt =)
  • LitetBus
    sweasmamma skrev 2011-12-29 09:56:40 följande:
    sitter fastklistrad och väntar spänt =)
    Uppdaterar så fort jag vet!  Håll tummarna för mig är du snäll...
  • LuPeRo

LitetBus; Jag har alltid haft mer HCG på kvällen än på morgonen plus att jag aldrig mer kommer att testa med RFSU. Trots att jag var gravid fick jag negativt på dom, så hoppet är inte ute för dig

Frokenpilla; Grattis till positivt test  

• sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 09:57:47 följande:
    Uppdaterar så fort jag vet!  Håll tummarna för mig är du snäll...
    håller allt jag orkar !!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester