• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag vi ser imorgon,spännande god natt!

• LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:36:25 följande:
    se där ja ja du hade nog rätt men :S 15 dagar för det? då hoppas jag höjningen blir snabbt starkare nu ist om det är nått, hoppas hoppas :)
    Visst är det ingen hög höjning men det senaste är ju trots allt starkare Även du kan ju vara en låghormonare så att det tar tid att höjas.
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:37:47 följande:
    tack så mycket föresten SkämsSolig
    Varsågod Solig

Och jag förstår att du tvivlar, men ta en dag i taget (och ett test i taget) så ser vi vad som händer! Vi alla är med dig under hela resan
    Jag hoppas för allas vår skull att testen är positiva (och att de blir starkare)! 
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:41:48 följande:
    Även jag är nyfiken på hur mitt test blir imorgon Nu får jag hoppas på att postgubben cyklar för allt vad han är värd så jag får mina test i tid!
    Första gången jag plussade var jag nog på BIM-5 men nu har jag samma som dig, är efter pillerstopp och har absolut ingen aning om BIM, ÄL eller något annat
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:34:48 följande:
    vilken dag är du på idag?
     Hmm om jag räknat rätt så borde det vara dag 26 tror jag.

ja men då är du senast på bim-6 idag så ge inte upp än. ta ett test imorgon så ser vi, lycka till :)
  • LuPeRo
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:42:58 följande:
    jag vi ser imorgon,spännande god natt!
    Natti natt Nalle
  • LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:46:03 följande:
    ja men då är du senast på bim-6 idag så ge inte upp än. ta ett test imorgon så ser vi, lycka till :)
    Nej nej, jag har inte gett upp Inte på långa vägar! Så länge mensen inte kommit så tänker jag testa på och hoppas att det där fina positiva snart kommer.
    Lycka till själv  
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:44:49 följande:
    Visst är det ingen hög höjning men det senaste är ju trots allt starkare Även du kan ju vara en låghormonare så att det tar tid att höjas.
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:37:47 följande:
    tack så mycket föresten SkämsSolig
    Varsågod Solig

Och jag förstår att du tvivlar, men ta en dag i taget (och ett test i taget) så ser vi vad som händer! Vi alla är med dig under hela resan
    Jag hoppas för allas vår skull att testen är positiva (och att de blir starkare)! 
    tack goa du Solig vad glad jag blir. jag ska uppdatera imorgon bitti. måste vara låghormonare isf. ska prata med bm om det nästa vecka
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:47:26 följande:
    Nej nej, jag har inte gett upp Inte på långa vägar! Så länge mensen inte kommit så tänker jag testa på och hoppas att det där fina positiva snart kommer.
    Lycka till själv  

tack :)

natti natti tjejer, lycka till imorgon{#emotions_dlg.flower}  
  • LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:47:45 följande:
    tack goa du Solig vad glad jag blir. jag ska uppdatera imorgon bitti. måste vara låghormonare isf. ska prata med bm om det nästa vecka
    Håller tummarna för dig!

Natti natt & sov så gott {#emotions_dlg.flower} 
  • sweasmamma

GOD MORGON mina vänner!! VÄRSTA mensvärken.bim-3! tog ett test imorse och tycker mig se nååågot svaaaagt!!lägger ut bild snart!

men som sagt mensvärken säger mig att den kommer som den ska,som en klocka!! =(

• littlepixiegrl

Hej tjejer! Er tråd ligger bland mina favoriter, så jag antar att jag har skrivit här inne någon gång för evigheter sedan Är det någon som vill ha lite överblivna äl- och grav.tester? Jag har ca 40 äl-test och 8-9 grav.test, som jag inte har något behov av. Kan hämtas i Lund eller skickas mot portokostnad Skicka ett pm vid intresse!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester