• N1987

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-29 07:39:05 följande:
    GOD MORGON mina vänner!! VÄRSTA mensvärken.bim-3! tog ett test imorse och tycker mig se nååågot svaaaagt!!lägger ut bild snart!

men som sagt mensvärken säger mig att den kommer som den ska,som en klocka!! =(

BILD, BILD, BILD! Skrattande
  • N1987

Tod ett test i morse igen på BIM -4 och ser precis som de två tidigare dagarna en skugga. Jag börjar fundera på om det är det här utskicket med test från testlagret som är lite si och så.. Hoppet dog i alla fall men nu har jag inhandlat Borago, som  skrutt tipsade om, så i januari ska det f*n bli en bebis! Skrattande

• sweasmamma
    littlepixiegrl skrev 2011-12-29 07:52:13 följande:
    Hej tjejer! Er tråd ligger bland mina favoriter, så jag antar att jag har skrivit här inne någon gång för evigheter sedan Är det någon som vill ha lite överblivna äl- och grav.tester? Jag har ca 40 äl-test och 8-9 grav.test, som jag inte har något behov av. Kan hämtas i Lund eller skickas mot portokostnad Skicka ett pm vid intresse!
    jag bor i hjärup!!!! jag vill köpa!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2011-12-29 07:55:56 följande:
    BILD, BILD, BILD! Skrattande
    det kommer.. är på jobb och ska lägga in bilderna =)
  • MissMollis

Carmat: har suttit o uppdterat mig på senaste dygnets händelser :) Det är def. ngt på gång i din mage!! Jag hoppas verkligen den vill bo kvar o ge dig starka fina streck framöver!!

Pumann: Ser ngt!! Det är ett jättesvagt streck men jag ser det o det ser brett ut HOPPAS :)

Jag fick ju ett svagt pos igår efter en alldeles för tidig mens.. :/ Har best att inte kolla förrän om någon dag igen men känslan är att det som ev. fanns där har surfat ut på mensvågen ;)

• N1987
    sweasmamma skrev 2011-12-29 08:12:00 följande:

Nog är det ett streck alltid, och brett är det! TJOHOO!
  • Hoppaspåfler

Det går åt fel håll här.. blöder idag.. Varför kan det inte sätta sig ordentligt??

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-29 08:46:09 följande:
    Det går åt fel håll här.. blöder idag.. Varför kan det inte sätta sig ordentligt??
    näää!!! mycket?? =(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester