• Den lilla M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nikas skrev 2012-01-05 09:01:59 följande:

VUL idag 10.40. Ska vara i v. 10+3. Är så klart livrädd. Vill se en plutt som vickar på rumpan tack...

(med sonen var jag på VUL i v 10 och då rörde han på rumpan :)

håller tummarna för ett lyckat vul!!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Jennie83

VUL idag 10.40. Ska vara i v. 10+3. Är så klart livrädd. Vill se en plutt som vickar på rumpan tack...

Lycka till =)
  • sweasmamma
    Minihopp82 skrev 2012-01-04 22:21:13 följande:
    Hej!

Är helt ny här och skulle behöva lite hjälp! Jag är någonstans på bim-4 eller bim-3 och testade igår och idag fast det är lite tidigt...Jag har använt testlagrets, har aldrig fått någon tillstymmelse till streck med dessa förut, har varit helt kritvitt. Nu tycker jag mig se något som blivit lite starkare bara under dagen (och sen igår kväll när jag såg det första "strecket"). Inbillar jag mig här? Det är ju väldigt svagt, helt klart!

Kan tillägga att mannen är mycket skeptisk även om han också ser strecken även i "halvskum" belysning. Han vill inte att jag ska bli besviken sen, om det nu är något knas med testen. Jag har ju hört mycket om de sk "spökstrecken", kan detta vara det? Förstår att jag borde vänta till bim, men kan inte hjälpa att hoppas liiiite:)  De kommer efter kanske 5 min, och försvinner inte när testen torkat sen. Vad tror ni, inbillar jag mig? 
    Tack, tack!

GRATTIS!!!!
  • sweasmamma

va myyysigt !!!!! =)
  • sweasmamma

ja något tjafs orkar vi inte med!!!

som sagt ,denna tråden är ju till för oss som vill lägga ut svaga test och hålla hoppet uppe,dom som inte gillar det behöver inte skriva här.. och BEBISVAGGA..du har varit mkt aktiv i denna tråd tidigare och alla här har hjälpt dig sååå otroligt mkt,känns inte rätt om du ska klanka ner på nån ,men att du valt att gå vidare..bra för dig men vi andra vill klamra oss fast ett tag till !!

• Choccolat

Åhh så spännande! Lycka till!
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 06:18:26 följande:
    men huvva!!!!!!!!!!

Här vaknar jag upp med ett test jag vill få analyserat och möts av detta..

Det är INTE okej att hoppa på andra och tala om vad vi ska göra eller inte!

Vi kan stötta varandra, ifrågasätta test, analysera och ge varandra råd, tips och fakta.... men att i en tråd som faktiskt är till för oss som -av olika orsaker- gillar att testa.. det är INTE okej Bebisvagga...

Om man nu inte vill tillhöra detta gänget så ska man inte ge sig in i diskussionen och ja du har själv varit en av oss och du har inte rätt att döma.

Vi är ärliga här har jag uppfattat, det är ingen här som säger att det är positivt när det inte är det (med ngt enstaka undantag, folk som mer el mindre försvunnit från tråden)

Att man tex genomlyser testen vid fotografering kan bero på att man faktiskt ser ett streck men det inte framträder på foto, samma orsak att man mörkar ner ett test, blixten kan överexponera det vita i testet.

För de allra flesta av oss är detta en lek... i väntan på liksom.....

Jag vet inte vad som hänt med dig Bebisvagga, du har varit en go o trevlig tjej med testmani tidigare men något har gjort dig bitter och sur...det är trist tycker jag
  • splink

Fick tid för VUL och inskrivning på Barnmorskegruppen den 24:e januari. Då är jag (förhoppningsvis) i vecka 6+ några dagar, då borde ett  hjärta synas va?

• Meja JP

nikas,kul med VUL

nu har jag varit borta några dagar,har jobbat massor.Nu sitter jag å kollar på barna och tar en kopp kaffe

ff ingen mens,ahr inte testat på några dagar,idag kom ett svaaagt rosa streck som försvann efter tiden gått ut men jag hann inte åf det på bild.säkert inget som hade stannat men ändå,inte grått denna gång

jag har en liten åsikt om Bebisvagga men den hör inte hemma här har erfarenhet av hennes ego sedan förr...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester