• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja visst är det tidigt... och jag vet inte var jag ligger helt i cykeln.. kan vara -6 men kan vara -4 och -8 också..lite förvirrad så där *S*

Symptom??? Njae... brösten ömmar lite men jag tar inte allvarligt på det...förra gången jag var gravid kände jag absolut INGET.... jag vet att jag var i 12:e veckan och var fortfarande osäker på om jag faktiskt VAR gravid just eftersom jag inte kände något...

• Together90
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 07:07:19 följande:
    ja visst är det tidigt... och jag vet inte var jag ligger helt i cykeln.. kan vara -6 men kan vara -4 och -8 också..lite förvirrad så där *S*

Symptom??? Njae... brösten ömmar lite men jag tar inte allvarligt på det...förra gången jag var gravid kände jag absolut INGET.... jag vet att jag var i 12:e veckan och var fortfarande osäker på om jag faktiskt VAR gravid just eftersom jag inte kände något...

Asså vad betyder "ruvar"? :)

Du skrev på din sida att du ruvar? :)

kram  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • slemtorsk i din bralla
    Together90 skrev 2012-01-05 07:09:11 följande:
    Asså vad betyder "ruvar"? :)

Du skrev på din sida att du ruvar? :)

kram  
    aaah.. ska ändra det.. Ruvar säger man om när man gör IVF-behandling och när man fått embryon insatta... man ruvar ägg helt enkelt..*S* ett uttryck som ivf-are slänger sig med...man ruvar från insättning av befruktat ägg fram tills mens eller det att man testar positivt....för då blir man ju gravid..
  • Together90
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 07:10:34 följande:
    aaah.. ska ändra det.. Ruvar säger man om när man gör IVF-behandling och när man fått embryon insatta... man ruvar ägg helt enkelt..*S* ett uttryck som ivf-are slänger sig med...man ruvar från insättning av befruktat ägg fram tills mens eller det att man testar positivt....för då blir man ju gravid..

Har du gjort IVF ?:)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • slemtorsk i din bralla
    Together90 skrev 2012-01-05 07:12:51 följande:
    Har du gjort IVF ?:)
    ja... vi gjorde våran första IVF i november, fick två embryon insatta 30 november men det blev tyvärr inget som du förstår väntar nu på nästa försök.. lär bli i mars-april någon gång..
  • förstis
    Squeezy skrev 2012-01-04 08:40:19 följande:
    Tycker att man ser något. Aldrig sett de testerna innan. Vad är det för några?

Det är test vi har på jobb som jag testat med.
  • Soffiie
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 06:58:50 följande:
    ett försök till.. inte mixat...

Åhh slemmis jag ser något.. men inte vilken färg det har..

Hoppas på rosa och att det blir starkare =)
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-01-05 07:52:18 följande:
    Åhh slemmis jag ser något.. men inte vilken färg det har..

Hoppas på rosa och att det blir starkare =)
    det är bara en skugga som det ser ut nu....

men har inte fått det med dessa tester förr så man hoppas ju..... är ju tidigt än
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester