• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jaaa man ser ju tydligt undrar kan ett så kallat spök bli så tydligt?

• Knasten83

Slemmis: spännande!!!!

Tjejer, min temp har bara gått upp 0.1 grad, fast jag hade ju pos ältest igår morse som sist.. Finns det hopp än att ägget släppt??? :(

• Den lilla M

go morgon tjejer, trevligt att höra att det är en trevligare ton i tråden idag..

slemmis ser tyvärr inget på ditt test men som sagt det är ju tidigt ännu..

själv tänkte jag testa i morgon om tanten inte kommit så då kan ni få ett till test att analysera  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • pernilla och vildarna

God morgon brudar! Testar som en galning här hemma och nu behövs lite tolkningshjälp Flört.

Är på bim -1 (tror dock jag hade senare äl så kanske bim -3) och tog det första testet igår kväll. Just då anade jag bara ett svagt streck, men när det torkat (vilket såklart inte är tillförlitligt) såg det ut som på översta bilden.

Nu på morgonen tog jag testet på den nedersta bilden. Där finns absolut ett rött streck, men tycker det är väldans utsmetat. Så, vad tror vi Glad? Kommer ju självklart fortsätta testa!

• Nikas

Men vad är det som hänt i tråden? Damn, missade några timmars läsande och så läser man bakåt lite och blir lite shockad :/

Detta är en tråd, som heter: 

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Detta innebär att alla test är välkomna va? Att vissa ser saker på test som andra inte ser, det har med dator, mobil, ljussättning på datorer, mobilen och olika syn att göra kanske? Vissa test är blanka, andra test inte. Om man förlorat ett barn, missfall eller inte verkar kunna få barn, då kan man inte gå in hit och vara bitterfitta och anfalla verbalt. Folk blir ledsna över sådant och det är icke välkommet. Byt tråd då eller skapa en egen.

• slemtorsk i din bralla
    pernilla och vildarna skrev 2012-01-05 08:25:49 följande:
    God morgon brudar! Testar som en galning här hemma och nu behövs lite tolkningshjälp Flört.

Är på bim -1 (tror dock jag hade senare äl så kanske bim -3) och tog det första testet igår kväll. Just då anade jag bara ett svagt streck, men när det torkat (vilket såklart inte är tillförlitligt) såg det ut som på översta bilden.

Nu på morgonen tog jag testet på den nedersta bilden. Där finns absolut ett rött streck, men tycker det är väldans utsmetat. Så, vad tror vi Glad? Kommer ju självklart fortsätta testa!

ja det är ju rött.. men det ser vääldigt brett ut... smala streck har man ju hört talas om men extra breda!?!??!

Kanske är utsmetat...har du råkat ta på testområdet eller nåt??
    Du får helt enkelt testa igen
  • Spartacus
    Nikas skrev 2012-01-05 08:26:45 följande:
    Men vad är det som hänt i tråden? Damn, missade några timmars läsande och så läser man bakåt lite och blir lite shockad :/

Detta är en tråd, som heter: 

Detta innebär att alla test är välkomna va? Att vissa ser saker på test som andra inte ser, det har med dator, mobil, ljussättning på datorer, mobilen och olika syn att göra kanske? Vissa test är blanka, andra test inte. Om man förlorat ett barn, missfall eller inte verkar kunna få barn, då kan man inte gå in hit och vara bitterfitta och anfalla verbalt. Folk blir ledsna över sådant och det är icke välkommet. Byt tråd då eller skapa en egen.

jo exakt så!

kan man verkligen inte hitta något bättre att göra än att gå in i en tråd som faktiskt är TILL för testskadade människor och beklaga sig över deras "handikapp"

vad trodde hon liksom?

hur drömsk man väljer att bli är ju upp till var och en!
  • Spartacus
    pernilla och vildarna skrev 2012-01-05 08:25:49 följande:

ser nåt på den översta men inte på den understa... sådär blir det väl när det hamnat lite för mycket urin på? hmm.

kepp up the good work!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester