• pernilla och vildarna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 08:27:25 följande:
    ja det är ju rött.. men det ser vääldigt brett ut... smala streck har man ju hört talas om men extra breda!?!??!

Kanske är utsmetat...har du råkat ta på testområdet eller nåt??
    Du får helt enkelt testa igen
    Neej då, jag lovar att jag inte har tafsat på testområdet Skrattande. Är heelt säker på att det breda strecket beror på att jag är extra gravid. Kan oxå vara att jag väntar tvillingar, lr ännu hellre; trillingar Tungan ute.
  • slemtorsk i din bralla
    splink skrev 2012-01-05 08:29:47 följande:

Dagens bilder! Har blivit starkare va?
    jo.. nu är det ju ingen tvekan om att där är ett streck...även om det är svagt
  • Spartacus
    splink skrev 2012-01-05 08:29:47 följande:

Dagens bilder! Har blivit starkare va?
    tror du är smällgravid kvinna bra med så höga hormonnivåer, den lilla bytingen har säkert etsat sig fast ordentligt och slagit rot
  • splink
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 08:33:18 följande:
    jo.. nu är det ju ingen tvekan om att där är ett streck...även om det är svagt
    Jag blir ju himla nyfiken på att testa hur det skulle se ut med massor av olika test Men jag har lovat min man att bara ta ett digitalt, och det när det absolut borde visa 3+. Nu längtar jag till måndag så jag kan få ut min medicin så att den här resan eventuellt kan börja på riktigt!
  • Squeezy

Oj så tråkigt det var att läsa ikapp sidorna idag. Jag tror nog att alla här är väl införstådda med att trixade test inte "gills". Dock är detta en tråd för att analysera och spekulera i. Denna tråd har gått ifrån att vara en testtråd till att ge stöttning, hopp, tröst och uppmuntring.
    Tyckte att detta var en helt underbart trevlig tråd. Vad gör det om folk lägger in tester och trixar med dom? Nej man blir inte mer gravid pga det. Och det är det nog ingen här heller som tror.

Endel av spänningen, (för mig iaf) är att se tester och klura på dom för att sedan se hur det utvecklas. Och ett bra sätt för folk att se hur olika spök kan se ut etc etc.

Visst, skriver man att endel test är negativa så blir man ibland motsagd. (trots att dom faktiskt är neg). Eller helt ignorerad. Dock får man ha med i tanken att detta är människor som alla vill samma sak. Vi vill alla bli gravida. Och att gå på någon/några för det är bara lågt i mina ögon.
    Givetvis ska man kunna säga att testen ser negativa ut om man tycker det, eller låta bli och skriva något alls om man inte kan göra det på ett bra sätt.

Men framförallt så ska man väl stötta varandra?

• slemtorsk i din bralla
    pernilla och vildarna skrev 2012-01-05 08:32:48 följande:
    Neej då, jag lovar att jag inte har tafsat på testområdet Skrattande. Är heelt säker på att det breda strecket beror på att jag är extra gravid. Kan oxå vara att jag väntar tvillingar, lr ännu hellre; trillingar Tungan ute.
    eller en extra stor bebis... sisådär 8 kg nyfödd :-P
  • Stinis83

Pernilla och Vildarna, det ser ut som att du ska fortsätta testa tycker jag :) Tror inte du kommer bli besviken ;)

Splink, det är absolut starkare - grattis! Vad tidigt du plussat :)

Slemmis, idag ser jag faktiskt inget, men jag håller tummarna lik förbannat och tycker att det låter lovande :)

• Liten Léonie
    Nikas skrev 2012-01-05 08:26:45 följande:
    Men vad är det som hänt i tråden? Damn, missade några timmars läsande och så läser man bakåt lite och blir lite shockad :/

Detta är en tråd, som heter: 

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Detta innebär att alla test är välkomna va? Att vissa ser saker på test som andra inte ser, det har med dator, mobil, ljussättning på datorer, mobilen och olika syn att göra kanske? Vissa test är blanka, andra test inte. Om man förlorat ett barn, missfall eller inte verkar kunna få barn, då kan man inte gå in hit och vara bitterfitta och anfalla verbalt. Folk blir ledsna över sådant och det är icke välkommet. Byt tråd då eller skapa en egen.

Fast vänta lite här nu....

"Om man förlorat ett barn, missfall eller inte verkar kunna få barn, då kan man inte gå in hit och vara bitterfitta och anfalla verbalt. Folk blir ledsna över sådant och det är icke välkommet. Byt tråd då eller skapa en egen.

Även om jag mig veterligen inte stämmer in på något av det du skriver i den meningen ovan så kan jag väl ändå tycka att det är märkligt att man dag efter dag lägger upp blanka test och undrar om någon ser något? Jag är ingen "bitterfitta" som anfallet verbalt för det? Jag är bara realistisk, uppenbarligen för realistisk för att uppfylla kriterierna i denna tråd.

Tycker ändå det verkar va ett gäng goa tjejer här inne så det är tråkigt att alla inte får säga vad dom tänker, både dom som ser streck överallt och dom som inte ser några alls?!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester