Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ja men som sagt ,vänta med digitalt.. men borde hon inte få plus med cb plus när hon redan plussat???
NÅGOT test måååste du ju ta idag !!!! =)
ja men som sagt ,vänta med digitalt.. men borde hon inte få plus med cb plus när hon redan plussat???
NÅGOT test måååste du ju ta idag !!!! =)
Åh.. ja jag vågar inte säga grattis iaf... :) Springer på toa en gång i timmen och förväntar mig se mens.. Men - vi får se om vi vet mer imorgon då =)
nej så som puuman skrev om det ger utslg så du ser ett rosa streck på ditt test så har du ju hcg i dig och testet reagerar sen ju mer hcg du har ju starkare blir ju testen,,
digital är lika känsliga som ett valigt CB så det är bättre att ta ett digitalt. finns ju dem som säljs på bla coop forum i tvåpack från CB som visar ett + eller - fast digitalt också
Men okej - då jag fått ett rosa streck så borde jag alltså vara gravid? MEn finns det någon chans att jag INTE skulle vara det? trots strecken på testen?
Jag ska se om jag åker nånstans och kan hitta nåt test... MEn jag kommer nog inte våga ta idag iaf utan kommer vänta till imorgon... åh jag är så rädd för ett negativt :(
Dalkulla: då får vi sitta på nålar tills imorgon ;)
Åååh, jag vill också bidra med test men är ju bara på bim - 8 HAHA!
Får bita mig i tungan!
Är det nån som skulle vilja va så gullig och lägga till mig på bim listan? Har bim 18/1?????
men du har fått 2 streck på 2 test varav ett är starkare ...jag tror du är gravid!!