• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja men som sagt ,vänta med digitalt.. men borde hon inte få plus med cb plus när hon redan plussat???

NÅGOT test måååste du ju ta idag !!!! =) 

• oOLillaJagOo

Åh.. ja jag vågar inte säga grattis iaf... :) Springer på toa en gång i timmen och förväntar mig se mens.. Men - vi får se om vi vet mer imorgon då =)

• Soffiie

nej så som puuman skrev om det ger utslg så du ser ett rosa streck på ditt test så har du ju hcg i dig och testet reagerar sen ju mer hcg du har ju starkare blir ju testen,,

• sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-08 08:53:26 följande:
    Åh.. ja jag vågar inte säga grattis iaf... :) Springer på toa en gång i timmen och förväntar mig se mens.. Men - vi får se om vi vet mer imorgon då =)
    men du måste ju testa något till idag !!!!! sitter ju på nålar här =)
  • oOLillaJagOo
    sweasmamma skrev 2012-01-08 08:54:09 följande:
    men du måste ju testa något till idag !!!!! sitter ju på nålar här =)

Haha! :) Jag har inget mer test hemma =) Och i min by finns det inga test att köpa på en söndag =)
  • Den lilla M

digital är lika känsliga som ett valigt CB så det är bättre att ta ett digitalt. finns ju dem som säljs på bla coop forum i tvåpack från CB som visar ett + eller - fast digitalt också

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • oOLillaJagOo

Men okej - då jag fått ett rosa streck så borde jag alltså vara gravid? MEn finns det någon chans att jag INTE skulle vara det? trots strecken på testen?

• oOLillaJagOo

Jag ska se om jag åker nånstans och kan hitta nåt test... MEn jag kommer nog inte våga ta idag iaf utan kommer vänta till imorgon... åh jag är så rädd för ett negativt :(

• Knasten83

Dalkulla: då får vi sitta på nålar tills imorgon ;)

Åååh, jag vill också bidra med test men är ju bara på bim - 8 HAHA!
    Får bita mig i tungan!

Är det nån som skulle vilja va så gullig och lägga till mig på bim listan? Har bim 18/1?????

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester