• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

När mitt test torkat finns där en skit svag linje tror inte ni ser det för det är svårt se men den finns där.. gud så spännande det blev nj är ju bara på äl +6 haha
  • Alyssa

Lindis, må så vara men alla får vi kortisolhöjning vid stress. Alla reagerar individuellt på stress, så man kan inte jämföra där heller.
    Ja var så god och leta efter en nyare, Det Var mitt i natten som jag sökte fram denna.

• Stinis83

Angående stress som orsak till missfall så har jag hört en obstetriker säga att om stress ska riskera att orsaka missfall så pratar vi typ den stressen som kvinnor i misshandelsförhållanden lever i. Inte "vanlig" stress. Så visst kan väl stress rent krasst kanske orsaka missfall, men det år väldigt sällsynt och väääääldigt mycket mer stress än man känner över en graviditet eller stress på jobbet.

• Liten Léonie
    Gummsan skrev 2012-01-08 11:04:33 följande:
    Svagt på ältest idag med. Dag 14. Tror ni att jag ska sluta med apiforcen nu???
    Vilken dag i cykeln brukar dom gå från svagt till starkare?
    Jag hade nog slutat en dag för tidigt än en dag för sent... 
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-08 11:04:33 följande:
    Svagt på ältest idag med. Dag 14. Tror ni att jag ska sluta med apiforcen nu???
    Du ska väl inte sluta med den förrän ägglossning och med svagt utslag så är det ju inte dags ännu, först när ägglossningstestet är tveklöst positivt ska du sluta för apiforcen ska hjälpa till att bygga upp slemhinnan så den är tjock och fin tills ägget lossar.
    Soffiie skrev 2012-01-08 09:58:06 följande:
    Slemmis vad tråkigt.. vilken dag är du på?
    Vet inte exakt... allt från BIM-1 till-5 men troligtvis närmare-1
  • Meja JP
    Ljushuvudet skrev 2012-01-07 23:26:04 följande:
    Ser tyvärr inget på testet, när har du BIM?
    vet ej,har slutat med p-pillero ch har inte fått nån mens än,så det är mest föhoppningar om ett streck
    Choccolat skrev 2012-01-07 23:37:48 följande:
    Meja: jag tycker tyvärr att det ser ut som att du lyckats fånga "det osynliga strecket" på bild.. dvs, där det skulle ha varit om det var positivt.. Man kan faktiskt få upp det på bild med ett test som inte ens är testat.. Men jag håller tummarna att jag har fel..

ja visst kan de va så,men ajg hoppas ingen lyckas se de strecka jag ser annars

knasten,här hemma tyckerjag mig se nått rosa påden nedersta.men det är int starkt.ska ta ett nytt i dagarna täntke jag,får sånna där test dagar då jag testar flera gånger sedan ka ndet dröja dagar

dalkulla,ka där är ngt svagt och rosa,åh se där det är ju starkare.tar du ett nytt är jag säker på att det visar ännu starkare

lilaemma,tror du inte strecken kan sitta lite olika då? för ag kan kaaanske se ngt.

timrasmus,hiih ja där är ett streck,ser ingen färg på det men ändå.

har inte tagit ett test idag,tänkte ta det om en stund.får se om det som såg ut som spök blivit ngt mer,Hoppas
  • Hoppas 2012

Knasten, har ofta som knölar vid äggstock som mig är en körtel, men nån cm upp på höger sida kan jag låna en knuta, eller vad jag gissar är knuta. Men har man körtlar där? Ingen som känt så innan därnere?
    BM kollade inte på det utan sa det var pga äl :(

• Liten Léonie
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-08 11:11:37 följande:
    Knasten, har ofta som knölar vid äggstock som mig är en körtel, men nån cm upp på höger sida kan jag låna en knuta, eller vad jag gissar är knuta. Men har man körtlar där? Ingen som känt så innan därnere?
    BM kollade inte på det utan sa det var pga äl :(
    Jooo det har man ju massor av lymfkörtlar... LUGN!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester