• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-08 08:59:22 följande:
    Dalkulla: då får vi sitta på nålar tills imorgon ;)

Åååh, jag vill också bidra med test men är ju bara på bim - 8 HAHA!
    Får bita mig i tungan!

Är det nån som skulle vilja va så gullig och lägga till mig på bim listan? Har bim 18/1?????
    jag är på bim-18 .. HA HA HA,inte ens haft äl än !!=)
  • Soffiie

hehe jag med är på äg+6 idag och har redan testat kunde inte hålla mig.. men det visa negativt klart. tycker ja kan ana en skugga men det kan jag alltid hehe

• lilaemma

lite hjälp:

någon som kan fixa det? Ser ut som ett extra sträck på fel ställe, för nära kontrollsträcket... min dator vill inte...
  • sweasmamma

gaaahhhh ... inte jag heller.. hänt nåt med mitt trix program !! dags att väcka maken så han får fixa !!! 

• Soffiie

lillemma det var länge sen är allt bra?
    jag har i nget sånt programm på datorn brukar göra det på en sida på nätet

• sus78

Hej igen!

Tack för svar, dock 2 olika så blev inte klokare, hehe.. Gravtestet har varit negativt sen blödningen startade 31 dec, så då KAN det alltså varit ägglossningen?? Var ju klockrent positivt och även glad gubbe i fredags kväll men borta igår så verkar ju varit äl, konstigt att den kom så tätt inpå tycker jag,. konstigt men bra :)  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester