Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Slemmis; ser tyvärr inget MEN jag kollar med mobilen. Hur känner du dig? Symtom?
Slemmis; ser tyvärr inget MEN jag kollar med mobilen. Hur känner du dig? Symtom?
Hej tjejer,
Hoppas ni kan lugna mig, haft ont på höger sida sen 2 dgr innan äl men det som gör mig orolig är att det känns som knutor!? Har man mkt körtlar där? Har ngn annan känt sånt neråt innan?
Man tror ju det är något allvarligt :(
Ibland har jag jätteont mellan äl och mens. Tror man kan ha lite knölar där, vet inte riktigt.
Men om du får jätteont eller är väldigt orolig kan du kontakta gyn kanske?
Meja: jag anar också ngt svagt men är det grått eller rosa/rött?
Var hos BM i tisdags för cellprov o uttryckte min oro, hon sa det var nog ingen fara o bara äl ( hade det på g då)
Men känner ej till om knölar finns där eller ej....?
Fru2011: känner du knutar ut genom skinnet eller känns det bara som du har knutar i magen?
Har bim kollat på dej borde det va ok. Avvakta och se om det lättar efter äl, såvida du inte får jätteont eller så, då ska du ju söka hjälp!
Inte bim, menar bm
Knasten..inga symtom, men det hade jag å andra sidan inte förra gången jag var gravid heller...så jag avvaktar. Knudsen..säg gärna din mening, men håll god ton, visa respekt och var inte otrevlig.