• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis; ser tyvärr inget MEN jag kollar med mobilen. Hur känner du dig? Symtom?

• Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Hoppas ni kan lugna mig, haft ont på höger sida sen 2 dgr innan äl men det som gör mig orolig är att det känns som knutor!? Har man mkt körtlar där? Har ngn annan känt sånt neråt innan?
    Man tror ju det är något allvarligt :(

• popcornplaya

Ibland har jag jätteont mellan äl och mens. Tror man kan ha lite knölar där, vet inte riktigt.

Men om du får jätteont eller är väldigt orolig kan du kontakta gyn kanske?

• Hoppas 2012

Var hos BM i tisdags för cellprov o uttryckte min oro, hon sa det var nog ingen fara o bara äl ( hade det på g då)
    Men känner ej till om knölar finns där eller ej....?

• Knasten83

Har bim kollat på dej borde det va ok. Avvakta och se om det lättar efter äl, såvida du inte får jätteont eller så, då ska du ju söka hjälp!

• slemtorsk i din bralla

Knasten..inga symtom, men det hade jag å andra sidan inte förra gången jag var gravid heller...så jag avvaktar. Knudsen..säg gärna din mening, men håll god ton, visa respekt och var inte otrevlig.

• Alyssa
    Choccolat skrev 2012-01-06 16:47:04 följande:
    Alyssa: säg inte att stress orsakar mf.. Det är inte sant och alldeles jäkla idiotiskt att säga så! Finns ingen forskning som tyder på det, snarare tvärt om!!! Innan v8 finns det INGET du kan göra för att orsaka mf.. (förutom abort och annat uppenbart)! Att säga till Together att hon riskerar att orsaka mf på hennes eget embryo är så fruktansvärt elakt!!! Skämmes!!!!!!
    Vem kallar du för en idiot? Man kan rätta folk utan att kränka... 
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester