• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie: ja, den första efter ma.. Trodde jag skrev det tidigare?

• Liten Léonie

Mikaela:
    Kan va jag som är snurrig i bollen med. Haha!!!

• Jennie83

Hur e de tidigaste ni fått tsalg på ältesten efter mens??? min mens nu efter mf:et började 2/1 och slutade 7/1
    när kan ja då ngefär väntas ha äl???

ska jag börja köra stickorna redan nu???

• Knasten83

Plural: aha! Då är det verkligen testdags nu då! ;)

Jag har fått ont i ryggen, precis som jag får vid mens och även samma ställe som jag kände värkarna när dottern ville ut ;)
    Sen e jag så jäkla kissig hela tiden! Ibland sticker det i brösten.. Sjuk-känsla, feberkänsla...

• mammelie1891

Mensvärk typ, check! :/ äl +3... Aa men det va ju udda! Tack för den.. :-P

dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-01-09 21:26:00 följande:
    Hur e de tidigaste ni fått tsalg på ältesten efter mens??? min mens nu efter mf:et började 2/1 och slutade 7/1
    när kan ja då ngefär väntas ha äl???

ska jag börja köra stickorna redan nu???
    hur lång cykel har du annars? jo jag hade mens den  1:e jan o jag har redan börjat för att se när jag får stegringen :) så testa du
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-01-09 21:54:38 följande:
    hur lång cykel har du annars? jo jag hade mens den  1:e jan o jag har redan börjat för att se när jag får stegringen :) så testa du
    brukar ligga olika 28-32 dagar.

har för mig äl brkar vara helgen efter mensen slutat så  =) blir nog börja testa o *öva* haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester