• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kickioh skrev 2012-01-12 09:40:42 följande:
    Ååååh vad mitt hjärta dunkar!! Tack ska ni ha :))) Vågar knappt tro det är sant!
    Shit! Nu måste jag väcka min man :P
    wow... det är svagt men visst är där nåt!!jippi =) när har du bim?
  • Kickioh
    sweasmamma skrev 2012-01-12 09:44:14 följande:
    wow... det är svagt men visst är där nåt!!jippi =) när har du bim?
    Bim är idag :)
    Jag fick ju dock liknande streck i november som sen blev svagare och försvann, då jag misstänkte att jag fick tidigt mf. Men tycker det är starkare nu så hoppas verkligen det börjar synas bättre snart istället!
  • sweasmamma
    Kickioh skrev 2012-01-12 09:46:09 följande:
    Bim är idag :)
    Jag fick ju dock liknande streck i november som sen blev svagare och försvann, då jag misstänkte att jag fick tidigt mf. Men tycker det är starkare nu så hoppas verkligen det börjar synas bättre snart istället!
    håller tummarna att det blir starkare =) grattis!!!!*avis* =) ha ha
  • Kickioh
    sweasmamma skrev 2012-01-12 09:46:54 följande:
    håller tummarna att det blir starkare =) grattis!!!!*avis* =) ha ha
    Tack!! :D
    Nu måste jag läsa ikapp lite, vill ju veta hur det går för er också :)
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-12 09:08:59 följande:
    Känns ändå som att det skulle visa ett svaaaagt streck nu.
    Usch har en skit dag än så länge. Mår så jävla illa. Urk.
    Men gummsan, du ska ha BIM om 10 dagar,  varför tror du att det ska visa ett svagt streck redan nu? När hade du ÄL
  • Squeezy

Blä, vill inte ha mens mer nu. Vill ha min äl, bli gravid och sedan att allt ska gå bra. Hatar detta försökande. Blir en smula stressad måste jag säga.

• Gummsan
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-12 10:23:13 följande:
    Men gummsan, du ska ha BIM om 10 dagar,  varför tror du att det ska visa ett svagt streck redan nu? När hade du ÄL
    En vecka sen tror jag...
  • echida

Försöker hänga med här med, då vi försöker skaffa nummer 2... Men ser mörkt ut denna månaden med..

• Jennie83
    Kickioh skrev 2012-01-12 09:33:51 följande:
    Hej brudar! Nu är jag tillbaka efter ett par månaders forumuppehåll så det är väl dags att läsa igenom en hel del snart så jag blir up to date med hur det går för er alla :) Och jag behöver ej hjälp!

Kan det här vara något??

BIM idag.
    GRATTIS =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester