• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-13 09:31:04 följande:
    tack ... ja jag tror inget,men lite mer optimistisk denna månaden . Försök nr 7 !!kom igen !!!! =)
    här är det 8;e försöket varav ett var ivf.... så det är bara att bita ihop och hoppas här också....
  • angie91

håller tummarna för er!!! 
    försök 7 o 8.. o ja tycker de går segt för mig!!
    efter x:et i november e ja inne på försök 3 

STYRKEKRAMAR till er! 

• slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-01-13 09:42:06 följande:

STYRKEKRAMAR till er! 
    jag är ju medveten om att i mitt fall kommer det att ta många fler försök... men tackar för kramarna....

snittet är ju faktiskt trots alt 7 månader så några måste det ju ta längre tid för
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-13 09:42:06 följande:

STYRKEKRAMAR till er! 
    mmhm samma här!! räckt att tvätta makens kalsonger så har jag ju blivit på smällen ... =) 

men inte nu !! håller tummarna att detta blir en bra månad..år för oss alla=)

KRAM tillbaka 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 09:43:36 följande:
    jag är ju medveten om att i mitt fall kommer det att ta många fler försök... men tackar för kramarna....

snittet är ju faktiskt trots alt 7 månader så några måste det ju ta längre tid för
    då får man hålla tummarna att nr 7 är en lyckosiffra =) vi kanske bara ska ha barn vart 4e år??för OM jag skulle lyckas nu så skulle bebis komma samma månad som dottern är född
  • eiramis

Testade idag (BIM-3) med Apoteket hjärtats graviditetstest. Efter 5 min (då man skulle avläsa det) såg jag ingenting, men några minuter senare fanns där ett mycket svagt rött streck som både jag och sambon kunde se, det är för svagt för att fastna på bild. Så nu hoppas jag som tusan på ett starkare streck om ett par dagar.
    Fick ett tidigt missfall i höstas och då var det samma sak, fick ett lika svagt blått streck på apotekets eget test på BIM-3 och dagen efter testade jag positivt med cb digital.
    Vad tror ni, vågar jag hoppas fast strecket dök upp något för sent?

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-13 09:53:22 följande:
    Va är det för fel på min kropp??? Nu får jag ju starkare ältest igen  

var är du i cykeln?? ÄL tester kan bli starkare inför mensen, de är så "okänsliga" att de reagerar på den hormonhöjning som sker precis innan mens också.
  • simple82

Jag blir så sjukt osäker om jag har äl el inte, vad tror ni? jag har funderat på dom med gladgubbe men dom är dyra och min är inte helt regelbunden så blir massor massor med pengar med dom ju...men snälla snälla vad tror ni? och om inte, hur ska dom se ut i så fall? någon som har bild o kan visa?

• slemtorsk i din bralla
    simple82 skrev 2012-01-13 09:56:11 följande:
    Jag blir så sjukt osäker om jag har äl el inte, vad tror ni? jag har funderat på dom med gladgubbe men dom är dyra och min är inte helt regelbunden så blir massor massor med pengar med dom ju...men snälla snälla vad tror ni? och om inte, hur ska dom se ut i så fall? någon som har bild o kan visa?

det där är iaf inte positivt... teststrecket ska vara MINST lika starkt som kontrollstrecket...svårt att avgöra på foton men det ser ut som att det är ganska mycket svagare på dina foton.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester