• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 09:55:56 följande:
    var är du i cykeln?? ÄL tester kan bli starkare inför mensen, de är så "okänsliga" att de reagerar på den hormonhöjning som sker precis innan mens också.
    Är på dag 19 idag..... Hade ju starkare ältest även på dag 11.... Usch min kropp knäcker mig!
  • simple82
    sweasmamma skrev 2012-01-13 10:01:05 följande:
    simple...så såg mitt test ut men du är på god väg iaf ... kanske testa igen i em
    Tack då vet jag hur dom ska se ut =0) ska testa imorgon igen, kan inte va långt borta =)
  • sweasmamma
    simple82 skrev 2012-01-13 10:03:43 följande:
    Tack då vet jag hur dom ska se ut =0) ska testa imorgon igen, kan inte va långt borta =)
    jag testade kl 12 ,blev som ditt ,testade kl 15.fullt pos utslag,kl 21 neg igen .. så testa igen senare idag så du inte missar =) men det är på god väg så hopp i bingen med er
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-13 09:59:21 följande:
    Är på dag 19 idag..... Hade ju starkare ältest även på dag 11.... Usch min kropp knäcker mig!
    men dag 11 känns ju ganska troligt att det kunde vara inför ägglossning... är det dag 19 så kan det ju vara att mensen är på ingång.. om du hade ägglossning säg dag 12-13 så är det ju inte otroligt att du får mens dag 24 även om det "bara" är 11 dagar emellan... det är ju inte ett positivt test iaf utan bara starkare och ägglossningstester är luriga eftersom de kan reagera på andra hormoner i kroppen som spökar.
  • sweasmamma
    simple82 skrev 2012-01-13 10:12:29 följande:
    lite bättre kanske, man de kan inte va långt kvar?

där ser man mer... nej då .....mycket nära pos!!! hejja hejja
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester