• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till alla plus!!

Kanske en 4a: något syns absolut, håller tummarna!

Carmat: Deppa INTE! När sonen blev till hade vi sex ons och fre äl-testet pos lör! Simmarna lever längre än ägget så det är nästan bättre odds dagen innan fullt än dagen efter! Ni har goda chanser!

• kanske 4a
    Skrutt 83 skrev 2012-01-17 14:15:59 följande:
    Grattis till alla plus!!

Kanske en 4a: något syns absolut, håller tummarna!

Carmat: Deppa INTE! När sonen blev till hade vi sex ons och fre äl-testet pos lör! Simmarna lever längre än ägget så det är nästan bättre odds dagen innan fullt än dagen efter! Ni har goda chanser!
    Jennie83 skrev 2012-01-17 14:17:17 följande:
    Kanske4 seeeeer =)
    Hihi nu blir jag alldeles pirrig i magen Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 14:02:03 följande:
    nej jag har inbillat mig ganska många symtom=) eller ja jag har haft men dom har inte betytt nåt innan .... åh ja...hoppet är det sista som lämnar kroppen =)
    Precis men molvärken vet ja sen med dom två andra att de e ett bra tecken =)
  • kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:05:50 följande:
    Hej tjejer! Tänkte kolla en sak med er. Jag hade kraftig ÄL-smärta i vänster äggstock den 4 januari och jätteont i svanken och ÄL-flytningar så jag antar att det var då äggblåsan sprack? Är då nu förmodligen på ÄL+13 men testar fortfarande negativt. Är det kört då tror ni?

Det behöver ju inte vara kört för det. Hur låg lutealfas har du? Många plussar ju inte förrän efter BIM tom, det är ju olika. Har du barn sen innan och när plussade du då?

Jag får smärtor och äl-flytning samma dag som positivit äl-test, dvs 1-2 dagar innan ägget släpper.   
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-17 14:20:48 följande:
    Precis men molvärken vet ja sen med dom två andra att de e ett bra tecken =)
    gud va man hoppas ,fick sån molande mensvärk nu ... det lär ju INTE komma 9 dgar innan mensen väl??eller?? hm,när har du bim? säkert frågat redan men .. =)
  • Jess86

Ok, men då kanske jag är på ÄL+13 iaf då? Har ingen koll på lutetalfasen. Med sonen så plussade jag på BIM-3, svaaaagt med CB. Nu har jag testlagrets stickor. Fan att man ska vara så otålig, vill bara veta nu ju!! :)

• sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:28:20 följande:
    Ok, men då kanske jag är på ÄL+13 iaf då? Har ingen koll på lutetalfasen. Med sonen så plussade jag på BIM-3, svaaaagt med CB. Nu har jag testlagrets stickor. Fan att man ska vara så otålig, vill bara veta nu ju!! :)
    ja klart =) men åk och köp ett annat test då =)

annars så avvakta och testa på nytt  
  • Jess86

Eller nä, ÄL+11 blir det ju då... Jag avvaktar nog, testar imorrn bitti igen om inte mensen kommer. Bojkottar CB nu för dom suger ju nuförtiden tyvärr!

• kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:35:02 följande:
    Eller nä, ÄL+11 blir det ju då... Jag avvaktar nog, testar imorrn bitti igen om inte mensen kommer. Bojkottar CB nu för dom suger ju nuförtiden tyvärr!

Ja visst är det svårt att ha is i magen. Jag håller på att förgås, vill bara ta ett till test. Tur att jag har många billiga :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester