• NeLe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-17 11:18:48 följande:
    NeLe. trixade=)

Åh du e väl prima! Syns det mer nu tycker ni? Åhh riktigt nervpirrande.. Hur ska man kunna fortsätta med det man gör just nu när man bara vill att det ska bli imorgon så man kan testa igen?
  • Liten Léonie

Jag har inga symptom what so ever. Ingen molvärk (hade det från ÄL+3 förra gången) inga ömma bröst (hade det non stop från ÄL sist) inget känns annorlunda mer än trött...och blödningen idag på ÄL+6

Blir helt nervös, på ett positivt sätt

• kanske 4a

Kollar på förra cykelns tempkurva och tempen började sjunka tre dagar innan mens och sen gick den ner till baslinjen två dagar innan. Det innebär att den ska börja sjunka idag och ner på bas i morgon. Än så länge är den hög, hoppet lever några timmar till. Jag fryser och är supertrött, dålig i magen, en riktigt skitdag med andra ord Flört

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • NeLe

Lite Léonie, alla graviditeter behöver ju inte starta likadant. Med min första hade jag jätteont i brösten medan med andra och de kommande (fick ett par missfall) så kände jag ingenting. jag tror absolut på att du fått en nidblödning om jag får säga det själv. Håller tummarna för ett plus i dagarna

• kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-01-17 11:22:51 följande:
    Kollar på förra cykelns tempkurva och tempen började sjunka tre dagar innan mens och sen gick den ner till baslinjen två dagar innan. Det innebär att den ska börja sjunka idag och ner på bas i morgon. Än så länge är den hög, hoppet lever några timmar till. Jag fryser och är supertrött, dålig i magen, en riktigt skitdag med andra ord Flört

Äsch jag räknade ju fel, imorgon är ju BIM -3 så den ska definitivt inte sjunka än. Inget att dra några slutsatser av alltså.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-17 11:21:06 följande:
    Åh du e väl prima! Syns det mer nu tycker ni? Åhh riktigt nervpirrande.. Hur ska man kunna fortsätta med det man gör just nu när man bara vill att det ska bli imorgon så man kan testa igen?
    jaa visst syns det tydligare =)
  • Niicesara

Är det någon som vet om det är vanligt att få positivt på ÄL test direkt efter mensen? Fick mens i torsdags och både igår och idag så var ÄL testen positiva... Började med Pergotime igår, kan det påverka testen?

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-17 11:23:56 följande:
    Fick typiskt spök på cb... Ingen mer mens... Bim -1 om detta inte är mens..
    men ... BILD?? =)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-01-17 11:31:55 följande:
    Är det någon som vet om det är vanligt att få positivt på ÄL test direkt efter mensen? Fick mens i torsdags och både igår och idag så var ÄL testen positiva... Började med Pergotime igår, kan det påverka testen?
    jag vet att äl test kan visa pos vid mens ja
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester