Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har inga symptom what so ever. Ingen molvärk (hade det från ÄL+3 förra gången) inga ömma bröst (hade det non stop från ÄL sist) inget känns annorlunda mer än trött...och blödningen idag på ÄL+6
Blir helt nervös, på ett positivt sätt
Kollar på förra cykelns tempkurva och tempen började sjunka tre dagar innan mens och sen gick den ner till baslinjen två dagar innan. Det innebär att den ska börja sjunka idag och ner på bas i morgon. Än så länge är den hög, hoppet lever några timmar till. Jag fryser och är supertrött, dålig i magen, en riktigt skitdag med andra ord
Fick typiskt spök på cb... Ingen mer mens... Bim -1 om detta inte är mens..
Lite Léonie, alla graviditeter behöver ju inte starta likadant. Med min första hade jag jätteont i brösten medan med andra och de kommande (fick ett par missfall) så kände jag ingenting. jag tror absolut på att du fått en nidblödning om jag får säga det själv. Håller tummarna för ett plus i dagarna
Är det någon som vet om det är vanligt att få positivt på ÄL test direkt efter mensen? Fick mens i torsdags och både igår och idag så var ÄL testen positiva... Började med Pergotime igår, kan det påverka testen?