• NeLe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pumann, tack!

Knasten, är det ett spöktest då? Du vet att ifall det inte visar sig att du är gravid så kan du ringa clearblues konsument o be om nya tester?? Nu hoppas jag ju att du verkligen är gravid och att det inte är spöktest vi ser men jag ser något där iaf

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-17 12:06:31 följande:
    jag tycker det är så surt att det ALLTID visar spök nu... det är första gången. Jag har fått enstaka innan men nu visar det lite alltid.... :(

Det vette sjutton, spökstrecken brukar ju bli smala men ändå starka väl? Tempen hög ännu? har du ingen annan sort än cb? När är BIM nu igen?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Och nu när jag la in bilden i mitt inlägg ser det ju brett men svagt ut.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Gummsan

Går det inte maila dom? vill visa bilderna på mina tre.... cb suger, falska förhoppningar bara...

• kanske 4a

Ändrade kontrasten och då skymtar något, hehe. (mina test alltså)

• popcornplaya
    kanske 4a skrev 2012-01-17 12:30:21 följande:
    Ändrade kontrasten och då skymtar något, hehe. (mina test alltså)

Ser inget tyvärr
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-17 12:16:15 följande:
    Pumann: va menar du?
    ja alltså det är smalt som cb`s vanliga spök ! 
  • sweasmamma

mmm mina har varit smala starka och tom sett ut som en bred kant också.. nej nu kör jag testlagrets sen OM man mot all förmodan skulle få plus så tar jag digitalt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester