• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann: det hade jag när jag va gravid me dottern! Ligamenten som stramar när livmodern växer! ;)

• Knasten83

Jennie: tycker du!? Hoppas ju sååå att det e ngt men man är samtidigt rädd för att hoppas...

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-17 13:00:10 följande:
    Ingen mer mens, tempen samma... Ska ringa cb i eftermiddag!!

Ohhh vad spännande!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-17 13:07:35 följande:
    Pumann: det hade jag när jag va gravid me dottern! Ligamenten som stramar när livmodern växer! ;)
    oohhh ,jag brukar ju känna lite molande värk men inte detta stramande 
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 13:12:05 följande:
    oohhh ,jag brukar ju känna lite molande värk men inte detta stramande 
    ja exakt så stramar till ibland o som små molande har jag =)
  • sweasmamma

denna mån kände jag inte samma press som jag gjort innan utan vatt mer avkopplad och haft sex när det inte vatt äl..bara för skoj skull så man hoppas ju kroppen känt av att man inte haft samma press=)

• alexander2011

grattis allihopa till alla plus. har lånat en dator snabbt idag :)
    orkar inte läsa igenom typ 1000 inlägg men jag har settt flera plus i tråden :) och en del svagare. hoppas det blir starkare inom kort.
    är fortfarande depp :S känns hopplöst5 att det skulle kunna bli något denna gången. risken finns men den är ytterst liten :S bara o räkna dagarna igen då. har inte alls lika ont just nu men det avr fanimej äl från helvete. vad ont jag hade i äggstockrna. kunbde knappt sova inatt. kan det bero på apiforcen?

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 13:18:45 följande:
    ååhhh tänk...tänk OM denna månaden hade vatt vår månad
    Håller med =)

har ej heller haft samma pres som förrut heller, blir de så blir de liksom =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-17 13:53:47 följande:
    Håller med =)

har ej heller haft samma pres som förrut heller, blir de så blir de liksom =)
    nej jag har inbillat mig ganska många symtom=) eller ja jag har haft men dom har inte betytt nåt innan .... åh ja...hoppet är det sista som lämnar kroppen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester