Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Pumann: det hade jag när jag va gravid me dottern! Ligamenten som stramar när livmodern växer! ;)
Pumann: det hade jag när jag va gravid me dottern! Ligamenten som stramar när livmodern växer! ;)
Jennie: tycker du!? Hoppas ju sååå att det e ngt men man är samtidigt rädd för att hoppas...
ååhhh tänk...tänk OM denna månaden hade vatt vår månad
denna mån kände jag inte samma press som jag gjort innan utan vatt mer avkopplad och haft sex när det inte vatt äl..bara för skoj skull så man hoppas ju kroppen känt av att man inte haft samma press=)
grattis allihopa till alla plus. har lånat en dator snabbt idag :)
orkar inte läsa igenom typ 1000 inlägg men jag har settt flera plus i tråden :) och en del svagare. hoppas det blir starkare inom kort.
är fortfarande depp :S känns hopplöst5 att det skulle kunna bli något denna gången. risken finns men den är ytterst liten :S bara o räkna dagarna igen då. har inte alls lika ont just nu men det avr fanimej äl från helvete. vad ont jag hade i äggstockrna. kunbde knappt sova inatt. kan det bero på apiforcen?