• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten de säger väl varannan till var tredje dag höjs hcgn men min egen erfarenhet så har det höjts varje dg när jag vart gravid. Om du kan hålla dig så är det ju bra , men om jag var du skulle jag inte kunnat hålla mig så länge som en dag.. hehe,,

• Knasten83

Jennie: blir så glad och hoppfull när du skriver så. Ändå känner jag mig negativ.. Vågar väl inte riktigt tro!

Jag undrar om det va en sen fästning av ägget och därför kom blod, sen kanske det först nu efter producerar Hcg...? Eller vad tror du?

• Helenmedh

Lillabambi: Skrev grattis i den andra tråden men måste ju skriva här också Grattis som f*n! Gud vad kul! Skriv om hur gubben reagerade sen

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-17 20:22:59 följande:
    Jennie: blir så glad och hoppfull när du skriver så. Ändå känner jag mig negativ.. Vågar väl inte riktigt tro!

Jag undrar om det va en sen fästning av ägget och därför kom blod, sen kanske det först nu efter producerar Hcg...? Eller vad tror du?
    ja jag tycker som sagt de ser t som de kan vara nå där.
    ja de kan de mkt väl vara =) hoppas o håller tummarna
  • norrköpingsbo

efter mf förra månaden så kör vi igen.. har börjat smygtesta lite :)
    Nån som vill analysera  :)

• norrköpingsbo
    Jennie83 skrev 2012-01-17 21:10:07 följande:
    Seer nå på dessa =) när e Bim??? =)

nästa vecka :)  
  • Jennie83
    norrköpingsbo skrev 2012-01-17 21:13:52 följande:
    nästa vecka :)  
    Wiee hoppas hoppas =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester