• Nikas

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Okej vad bra, tyckte jag såg nåt, och det är hu helt klart ok med alv. Min bm sa att man dessutom ska ta två på en gång för att lindra smärta en längre tid (får migrän ibland och vågar absolut inte äta mina starka piller, alv tar åtm. bort udden)

• Knasten83

Ja fy, det är jobbigt när man blir sjuk som gravid.. Jag har problem med min mage så jag låg inne nån natt i taget ett par ggr för jag bara spydde av värken men fick inte ta min medicin.. Suck!! Men värt det i efterhand, bara jobbigt när man är inne i det..

• Zelmilainen
    Nikas skrev 2012-01-17 21:28:57 följande:
    Var det någon här som rådde någon att inte äta Alvedon?
    alvedon är ok att äta, men man bör undvika tabletter med ibuprofen i (tex ipren) då dessa KAN försämra äggets förmåga att fästa.
    nehepp...
  • Jess86

Fasen jag går snart i bitar! Trodde förra månaden att jag var gravid men fick då en blödning på BIM-3 som sen blev mens. Är van vid spottings. Är idag på BIM+1 men inget händer. Inget plus i morse & har ilningar & bara väntar på att få spottings på pappret men som sagt- inget händer!

• Knasten83

Det lilla blod som kommer är vattnigt, nån som känner igen? Börjar fundera på utomkveds... När värken kommer känns det mest i rygg och ner i höger ben..

• Lindis1974

Jag har haft utomkveds. Dels så plussade jag och sen var smärtan grym. Jag svimmade av smärta.
    Har du plussat? När ska skulle du ha mens?

• Knasten83

Lindis: jag har bim i morgon, haft vattniga och bruna mensflytningar i 3 dar. Har mensvärk mest i ryggen och ner i ena benet. Fått ytterst svaga plus..

• Helenmedh
    deepsounds skrev 2012-01-17 23:10:13 följande:
    En vecka sen jag skulle haft mens och tok negativt, vad är de för fel på min kropp?!
    Detta är nog det sista du vill höra men.. Jag hade likadant,min mens brukade vara som en klocka, kom ALLTID på dag 28. Men förförra månaden så kom den inte. Tog kontakt med en BM och hon sa att jag skulle vänta i 2 veckor till. Började koncentrera mig på annat än mens, test, barn osv och då kom den.. Så ja, förklaringen jag fick av BM var att jag var för stressad över att bli gravid.. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester