• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mumlan har försökt att trixa men får tyvärr inte fram nåt! syns det nåt irl?

• kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-01-18 09:52:40 följande:
    Vart är menshelvetet?! Negativt med testlagrets stickor i morse, BIM+2 enligt kalendern, kom då mensfaaaaan!!!

Blä vad trist sånt är, så jobbigt att inte veta. Jag fick neg i morse med så skuggorna var bara spök Gråter 
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • NeLe

Pumann, haha svårt där
    Ang. kåvepeninet och då så tror jag inte det är någon fara så. Hoppas inte det iaf! Att du har mensvärk är ju bara positivt dessutom Brukar du ha mensvärk så långt innan BIM då?

• MTW

Jag behöver hjälp med denna. Jag har aldrig använt RFSU´s tester förut så vet inte hur jag ska tolka  något.
    Tack på förhand :)

• Jennie83
    MTW skrev 2012-01-18 09:57:45 följande:
    Jag behöver hjälp med denna. Jag har aldrig använt RFSU´s tester förut så vet inte hur jag ska tolka  något.

Tycker man ser något, men bilden e så suddig
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-18 09:56:56 följande:
    Pumann, haha svårt där
    Ang. kåvepeninet och då så tror jag inte det är någon fara så. Hoppas inte det iaf! Att du har mensvärk är ju bara positivt dessutom Brukar du ha mensvärk så långt innan BIM då?
    nej ... brukar la komma någon dag innan ...
  • sweasmamma

ser pos ut 
  • kanske 4a

Kanske kan ana något men det ser smalt ut. Det tjocka strecket till höger är ju färgrester.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester