• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

äl blir väl den 31-2 typ tror jag sen bmi är ju 14 dagar ca efter det

• Liten Léonie

Mensens första dag är ALLTID första dagen med klart rött blod. Har jag lärt mig

• Gummsan
    Liten Léonie skrev 2012-01-18 08:14:47 följande:
    Mensens första dag är ALLTID första dagen med klart rött blod. Har jag lärt mig
    Brukar med räkna från klar rött blod... rosa och bruna flytningar kan jag ha innan vissa cyklar....
  • Mumlan29

Kan nån hjälpa mej?
    Har BIM idag o. testet ser ut såhär.. Nu e väl hoppet kört?
    Nån som kan trixa lite?

• mammelie1891

Jag får inte nåt bra kort, det syns ju inte där.. jag ÄR inte tokig Flört Jag ser ju att det är ett svagt, svagt streck där.. mina barn såg det ju oxå..

http://anlis.bloggplatsen.se/ [dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707]
  • popcornplaya

Min mens tog slut igår i alla fall. Kommer börja testa med äl test imorgon kanske eller om jag väntar några dagar till. Är på dag 8 nu och sist fick jag utslag på dag 19 men är så rädd att missa.

• mammelie1891

När jag sen lägger testet bredvid det jag tog igår på eftermiddagen så ser jag ju att det testet är helt blankt, men att man idag faktiskt kan se NÅT.  Och inga tester kvar, kommer nya imorgon med posten.

http://anlis.bloggplatsen.se/ [dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707]
  • Squeezy
    popcornplaya skrev 2012-01-18 08:45:18 följande:
    Min mens tog slut igår i alla fall. Kommer börja testa med äl test imorgon kanske eller om jag väntar några dagar till. Är på dag 8 nu och sist fick jag utslag på dag 19 men är så rädd att missa.
    Det är samma sak för mig. Livrädd att missa äl. Även om vi har sex nästan varje dag så kör jag med stickor nu bara för att. Vill verkligen få till det under de rätta dagarna. Min äl brukar komma runt dag 17-18. Det suger att ha så långa cykler.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester