• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hatar CB!!!!!!!!!!!! Gråter Och testdåre som jag är kan jag inte sluta..... 

• NeLe

Jahapp, ny dag och ett nytt test. Idag blev det dock med morgonurin och det positiva är att strecket fortfarande syns nu när det har "torkat"... Wihoo! Blir ett till test imorgon bitti Det tog 15 test (varav 1 st var ett CB test) sist jag var gravid för att jag skulle acceptera pluset, får se hur många det blir denna gång Jag vill inte "nöja" mig med pluset förrän det är klart och tydligt på testet hehe.

• Langtarmassa

Äl borde vara på ingång i helgen, har bestämt mig för att INTE testa med äl-stickor denna gången. Ska prova om det blir lättare att inte bli helt galen om jag inte vet när jag hade äl.

Grattis till plussen och trist för er som börjar om på nästa försök! 

• NeLe

Gummsan, jag skulle tolkat det som ett positivt test..?! Strecket är ju brett men inte så jättetydligt ännu. Till helgen ska du se så kommer det bli ett tjockare och mer synligt streck ska du se

• Den lilla M

Gummsan tycker att du ska välja bort CB när du testar. Just för att dem är enligt min mening störst på spökplus.

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • sweasmamma

gummsan: man ser ju NÅT på ditt test !!

Knasten :näää jag trodde verkligen.. men nya tag!PEPP

Lillabambi:GRATTIS

whywhy:jag sa ju det!GRATTIS!!!!

NeLe:du ÄR ju gravid!sluta testa =)

Idag är jag på bim-8,kraftig molvärk som kommer och går samt ont i ryggslutet så det är säkert mensen som förbereder sig! Mitt under ÄL och precis innan samt efter har jag ätit sjukt mkt ipren samt kåvepenin pga en tand de drog ut som tog 4 timmar!!AJ ..såååå antar att det minskade mina chanser REJÄLT !  

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-17 23:03:27 följande:
    Lindis: jag har bim i morgon, haft vattniga och bruna mensflytningar i 3 dar. Har mensvärk mest i ryggen och ner i ena benet. Fått ytterst svaga plus..

Jag har haft två X och båda gångerna har jag inte fått plus förrän efter BIM. För mig har det börjat just med vattniga röda blödningar och smärta som kommer och går. Som rejäl mensvärk först. Det kan vara svårt att få komma in på kontroll för de tar en tyvärr inte på allvar. Men jag tycker du ska ringa och försöka iaf.

kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-18 07:50:10 följande:
    Godmorgon flickor!!

Igårkväll började jag få mer mensvärk, imorse hade tempen sjunkit från 37.1 till 36.7 och när jag gick på toa kom mensen som vanligt, alltså i normal mängd och vanlig konsistens *örk*

Testade ändå och det visar som det brukar på CB. Men ändp mindre än igår så jag utesluter graviditet nu och satsar på ny kula, tillsammans med er!

Läser att det är fler som fått tant röd på besök.. tråkigt men ändå skönt att den kommer om den ska få man får försöka igen! Glad 

*hua* Det är det värsta!! Men för ngt gott så det är bara att bita ihop! Flört

vill ocksp se!!! 
    Såg detta nu, skönt att det verkar komma igång trots allt. Även om man blir besviken.

kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jess86

Vart är menshelvetet?! Negativt med testlagrets stickor i morse, BIM+2 enligt kalendern, kom då mensfaaaaan!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester