• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-18 09:45:50 följande:
    gummsan: man ser ju NÅT på ditt test !!

Knasten :näää jag trodde verkligen.. men nya tag!PEPP

Lillabambi:GRATTIS

whywhy:jag sa ju det!GRATTIS!!!!

NeLe:du ÄR ju gravid!sluta testa =)

Idag är jag på bim-8,kraftig molvärk som kommer och går samt ont i ryggslutet så det är säkert mensen som förbereder sig! Mitt under ÄL och precis innan samt efter har jag ätit sjukt mkt ipren samt kåvepenin pga en tand de drog ut som tog 4 timmar!!AJ ..såååå antar att det minskade mina chanser REJÄLT !  
    Kåvepenin tror jag inte är någon fara men däremot Ipren kan ju hämma ägglossningen och försvåra för ägget att fästa. Bara att hoppas på det bästa.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-18 10:03:45 följande:
    Kåvepenin tror jag inte är någon fara men däremot Ipren kan ju hämma ägglossningen och försvåra för ägget att fästa. Bara att hoppas på det bästa.
    ja typiskt .. just denna mån där vi inte stressat så,haft sex ofta... känt mig optimistisk!!! men kanske funkar ändå?? men jag har vatt tvungen då jag haft sååå ont 

är det HELT kört ?? 
  • kanske 4a

Fy vad trött jag är på det här. Massa symtom men bara negativa test, alt svaga skuggor. Tre dagar kvar till BIM, så jag får plågas ett tag till. Och säg inte att jag har testat för tidigt för jag är höghormonare och får plus tidigt Glad. Men visst hoppas jag fortfarande någonstans där inne. Så fort tanten är här ska jag beställa Borago, nu sjutton ska vi lyckas!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • MTW
    sweasmamma skrev 2012-01-18 10:03:56 följande:

Oj. Tack för hjälpen hehe. Är lite chockad Cool
  • kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-18 10:06:41 följande:
    GråterGråterGråter 

Usch vännen jag vet hur det känns! Vi får gråta tillsammans och ta nya tag. kram!!
  • sofia gbg
    sweasmamma skrev 2012-01-18 10:05:04 följande:
    ja typiskt .. just denna mån där vi inte stressat så,haft sex ofta... känt mig optimistisk!!! men kanske funkar ändå?? men jag har vatt tvungen då jag haft sååå ont 

är det HELT kört ?? 
    Det är aldrig helt kört!!!! Vissa blir ju gravida med både droger och alkohol i kroppen tyvärr :/
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-18 10:05:04 följande:

är det HELT kört ?? 

Nej helt kört är det inte men chansen minskar. Hittade detta på 1177

"Så kallade NSAID-preparat verkar kunna påverka och minska ägglossningen. Man rekommenderar därför kvinnor som vill bli gravida att undvika dessa medel. NSAID står för inflammationsdämpande smärtstillande medel av typ Ibuprofen, Ibumetin, Ipren och Diklofenak, Naproxen, Voltaren med flera"
  • NeLe

Pumann, du som e duktig på att fixa bilder... Lust o fixa dagens för mig?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester