Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åhh hoppas, ta ett digitalt som visar gravid/ej gravid! Lycka till!
Åhh minns den känslan när man tog det digitala för att verkligen få det bekräftat!
Så kul! GRATTIS! Är det första barnet?
Jag ska ta test imorgon, bim på tisdag! Är 34 år och har ett barn redan.
Åh vad spännande! Nej jag har inte heller känt någon pms eller några känningar... men ja, kan ju bli minus ändå på testet imorgon..
Körde du med ältester denna månad? Jag fick fullt utslag på dag 12 och även temphöjning, den dagen var också den enda dagen vi fick till det under mina äldagar! Mhmm...vi får se
Hoppas verkligen det :) såg att bilden var i väldigt dålig upplösning så har klippt till den nu. Har i alla fall haft ett våldsamt illamående sen i eftermiddags så det känns som att det inte är vanlig pms denna gången :)
Jaa första barnet. Har dock varit gravid en gång tidigare men gjorde abort då (2017). Även om man varit gravid en gång så känns det som man inte ska kunna bli det igen liksom.. blev lite chockad för förväntade mig verkligen ett minus.
Har inte haft några pms-symptom denna månad alls så därför började jag misstänka grav. Brukar då lite ömma bröst o irritation en vecka innan mensen.
Vi prickade även in ägglossningen perfekt denna månad så visste ju att chansen fanns :)
Vi har dock inte aktivt försökt utan bara haft sex när vi känt för det men som tjej vet man ju när det är rätt tid liksom.
Är 30 år :)
Åh vad spännande! Nej jag har inte heller känt någon pms eller några känningar... men ja, kan ju bli minus ändå på testet imorgon..
Körde du med ältester denna månad? Jag fick fullt utslag på dag 12 och även temphöjning, den dagen var också den enda dagen vi fick till det under mina äldagar! Mhmm...vi får se
Vad kul att läsa! Är som samma här, har Inte heller några pms känningar som jag brukar ha. Samt att jag är gasig, frusen och hård i magen. Som att magen är trögare. Så ska bli spännande att testa! När kommer du testa och med vilket test? Många får väl spökstreck på CB va?
Hej! Jag tog ett rfsu graviditetstest idag på morgonen, och igår. Igår var det tok blankt, hur mycket jag än studera de så syntes ingenting :o Men idag... Då syntes fan något jätte svaaaaaaagt. Har beställt predictor early och hoppas på få dom imorgon eller tisdag. På onsdag har det gått äl+12 eller 13. Tänk om det här super svaga strecket kanske är något..
Tyvärr har både rfsu och CB mycket spökstreck. Men man får leva på hoppet! Har någon mer bim på onsdag?
Fick detta idag då... Men detta är fotat långt efter tiden. Såg synligare ut innan. Så man ser nog inge här åndå