Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
[quote=81499725][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-11-20 10:18:37 följande:[/quote-nick]Sådär
[/quoteses
Ser tyvärr inget
[quote=81499725][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-11-20 10:18:37 följande:[/quote-nick]Sådär
[/quoteses
Ser tyvärr inget
När har ni testat? Om jag hade ökning förra lördagen, ev fredag kväll på ältest. När hade ni testat då? :) Tycker jag har ovanligt lite pms denna gång, därför min fundering. Men har haft allt, alla symtom, lite symtom eller som nu ingenting. Haha
Bild för uppmärksamhet.
När har ni testat? Om jag hade ökning förra lördagen, ev fredag kväll på ältest. När hade ni testat då? :) Tycker jag har ovanligt lite pms denna gång, därför min fundering. Men har haft allt, alla symtom, lite symtom eller som nu ingenting. Haha
Bild för uppmärksamhet.
Hjälp! Tog ett RFSU i morse o fick svagt svagt plus, tog ett clearblue nu o fick detta? what!? Jag är gravid!?
Hjälp! Tog ett RFSU i morse o fick svagt svagt plus, tog ett clearblue nu o fick detta? what!? Jag är gravid!?
Dagens test visar också något form av streck, vad tror ni? Vågar man hoppas? :)
Hej alla!
Vi fick detta på ruvardag 7 med en blastocyst. Vad tror ni? Färgen är rosa men förstås svagt...
Ska testa med cb imorgon !
Åhh minns den känslan när man tog det digitala för att verkligen få det bekräftat!
Så kul! GRATTIS! Är det första barnet?
Jag ska ta test imorgon, bim på tisdag! Är 34 år och har ett barn redan.
Hej alla!
Vi fick detta på ruvardag 7 med en blastocyst. Vad tror ni? Färgen är rosa men förstås svagt...
Ska testa med cb imorgon !
Det ser ju lovande ut! Så såg mina ut innan jag testat positivt med clearblue digitala, för 9 år sedan! Är det Rfsu? Jag ska testa med deras test imorgon!
Bim på onsdag!
Ser positivt ut! :)