• ElsaCross

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sanlin90 skrev 2021-12-07 14:05:13 följande:

Syns lite irl tycker det går åt rosa, chansar på att det kanske syns här inne men familjeliv verkar ju döda kvaliten, jag öppnade testet då jag såg något utan att öppna men det va repor ivägen och blev skuggor

Jag kan se svagt, mitt var också sådär, samma märke. Jag undrar om alla deras test visar ett svagt spökatreck? För mina andra av andra märken har varit negativa, men jag hoppas ju, att våra svaga inte är spök!!
  • PelloBello
    Lilloppan skrev 2021-12-07 13:55:06 följande:

Jaha? Vad säger vi om såna här tokiga streck? Vet att CB Early inte är något att hänga i granen, men jag är så impulsiv, vill aldrig beställa hem några test för jag vet hur det blir med att testa konstant? Sen kan jag inte hålla mig så jag går och köper dessa dyra skittest på apoteket.

Jag har tagit Ovitrelle (ägglossningsspruta) för 12 dagar sen, den ska vara ur kroppen på 10 dagar, tog ett vanligt rfsu-test i söndags och då blev det negativt. Men någon som fått utslag av Ovitrelle längre tid än 10 dagar efter? Kanske att det är det som spökar och ger utslag eftersom detta test är känsligt för lägre hcg-nivåer.

Fick likadant för några dagar sen, är inte gravid :( ta ett nytt!
  • 5Snowflakes

Jag är på BIM-5 och ser knappt strecket med blotta ögat men när jag tar kort så syns något? (Inte redigerat).

Vad tror ni?
  • nomina
    5Snowflakes skrev 2021-12-07 23:45:47 följande:

Jag är på BIM-5 och ser knappt strecket med blotta ögat men när jag tar kort så syns något? (Inte redigerat).

Vad tror ni?

Det ser väldigt hoppfullt ut! Fortsätt testa för att se att det blir en stegring :)
  • 5Snowflakes

Tack Nomina!

Idag tycker jag att testet nästan är svagare. Jag tog det förra 23 igår kväll och imorse kl 7. Och trodde det skulle vara starkare på morgonen? BIM-4 idag då.
  • nomina
    5Snowflakes skrev 2021-12-08 08:42:49 följande:

Tack Nomina!

Idag tycker jag att testet nästan är svagare. Jag tog det förra 23 igår kväll och imorse kl 7. Och trodde det skulle vara starkare på morgonen? BIM-4 idag då.

Jag håller med, ser tyvärr ingenting på detta test. Det är ändå tidigt ännu så hoppas att det ändå är ett plus!
  • ElsaCross

Bim -3 på ett testa tidigt test från rfsu, kan detta vara ett spökstreck?

Bilden tagen inom tiden, men tog ett cb testa tidigt samma dag som var helt blankt?
  • isoldelively
    Lilloppan skrev 2021-12-07 13:55:06 följande:

Jaha? Vad säger vi om såna här tokiga streck? Vet att CB Early inte är något att hänga i granen, men jag är så impulsiv, vill aldrig beställa hem några test för jag vet hur det blir med att testa konstant? Sen kan jag inte hålla mig så jag går och köper dessa dyra skittest på apoteket.

Jag har tagit Ovitrelle (ägglossningsspruta) för 12 dagar sen, den ska vara ur kroppen på 10 dagar, tog ett vanligt rfsu-test i söndags och då blev det negativt. Men någon som fått utslag av Ovitrelle längre tid än 10 dagar efter? Kanske att det är det som spökar och ger utslag eftersom detta test är känsligt för lägre hcg-nivåer.

//

Kom det inom tiden (10 min?). Isåfall tveklöst positivt, tror faktiskt inte det är ovitrellesprutan som ger utslag heller, inte när det gått 12 dgr. Jag håller tummarna <3
  • 5Snowflakes
    ElsaCross skrev 2021-12-08 10:18:12 följande:

Bim -3 på ett testa tidigt test från rfsu, kan detta vara ett spökstreck?

Bilden tagen inom tiden, men tog ett cb testa tidigt samma dag som var helt blankt?

Det syns ju nånting men svårt med att avgöra färg.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester