• Septemberpyre

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissDB skrev 2022-01-10 19:17:04 följande:

Ser tyvärr inget

Tack för titten :)
  • Cashili33
    lipa3646 skrev 2022-01-10 15:37:16 följande:

Är detta positivt?

Jag ser bara ett streck , det vänstra är väl bara en skugga av en del av testet.
  • Butembobaby

För de som sett mina tidigare poster,

Tog ett digitalt i morse på ÄL+13 BIM-2 och fick detta resultat:) är superglad <3

• Nathaliextnf
    Butembobaby skrev 2022-01-11 07:08:34 följande:

För de som sett mina tidigare poster,

Tog ett digitalt i morse på ÄL+13 BIM-2 och fick detta resultat:) är superglad <3

Stort grattis!
  • sweetmum

Är detta är känt spökstreck från clearblue? Kom efter 5 minuter. Bim -2 känns alldeles för tunt.

• svansmamman
    sweetmum skrev 2022-01-11 13:43:21 följande:

Är detta är känt spökstreck från clearblue? Kom efter 5 minuter. Bim -2 känns alldeles för tunt.

Det ser tyvärr ut som ett typiskt torkstreck från cb så jag skulle säga att det inte är positivt. 
  • Aammi

Hej hej!

Lite ot kanske, men jag gissar på att det finns personer här som är bra på att avläsa ägglossningstester. Ser dessa positiva ut?

Nu är testen några timmar gamla och har blivit lite bleka i färgen, men styrkan på sträcken är lik hur de såg ut inom 5-minuters gränsen.

• Anonym4848
    Aammi skrev 2022-01-11 21:55:57 följande:
    De skulle jag definitivt tolka som positiva.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester