• Pepsin

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså sååå deppigt? clearblue digital visar fortfarande 1-2 veckor för mig. Det borde verkligen ha slagit över till 2-3 veckor. Jag har räknat ?snällt? men sen ägglossning hit och dit och även om jag varit snäll så är jag i v 4+6. Känns helt kört och jag är så ledsen. Ska försöka få tag på gyn och se om de kan följa med blodprov.

• Nathaliextnf
    Pepsin skrev 2022-01-12 05:57:28 följande:

Alltså sååå deppigt? clearblue digital visar fortfarande 1-2 veckor för mig. Det borde verkligen ha slagit över till 2-3 veckor. Jag har räknat ?snällt? men sen ägglossning hit och dit och även om jag varit snäll så är jag i v 4+6. Känns helt kört och jag är så ledsen. Ska försöka få tag på gyn och se om de kan följa med blodprov.

Jag tror jag var ett par dagar längre än dig typ 5+1 och fick fortfarande 1-2 v. Väntade 2 dagar tog igen och då stod de 3+. Och i söndags såg jag bönan med tickande hjärtat <3 så vänta ett par dagar till :)
  • Aammi
    Anonym4848 skrev 2022-01-11 22:33:30 följande:

De skulle jag definitivt tolka som positiva.

Tack!
  • Pepsin
    Nathaliextnf skrev 2022-01-12 06:38:13 följande:

Jag tror jag var ett par dagar längre än dig typ 5+1 och fick fortfarande 1-2 v. Väntade 2 dagar tog igen och då stod de 3+. Och i söndags såg jag bönan med tickande hjärtat <3 så vänta ett par dagar till :)

Åhhhh hoppas!!!! Alltså blir sååå orolig av detta
  • svansmamman
    Idze96 skrev 2022-01-12 11:05:43 följande:

Vad tror ni? Bim-3 ????????

Ett av få sådana cb-tester jag sett här som jag faktiskt tror är positivt. Så min gissning är att det är positivt! Glad
  • jofin

Vet inte om jag har tappat det helt, men syns det ett svagt streck här?

• Tigu
    jofin skrev 2022-01-13 09:28:06 följande:

Vet inte om jag har tappat det helt, men syns det ett svagt streck här?

Jag ser tyvärr ingenting, men ta ett nytt om två dagar <3
  • Klara1997

Testet från i måndags syns det lite på

Men testet jag tog igår syns inget på

Antar att jag inte är gravid då

Beräknad mens är idag eller morgon ca
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester