Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
och här är mitt nu senaste på bim -6 eller nåt sånt (enligt senaste vul bim-8)
Mer troligt en kemisk grav då än spök på den där

och här är mitt nu senaste på bim -6 eller nåt sånt (enligt senaste vul bim-8)
Hjälp vad tror ni om dom här? Den ena syns knappt och den andra är rätt stark men svag i övre kanten. Båda tagna samtidigt. Litar inte på babyplan. Bim-5 idag.
Hjälp vad tror ni om dom här? Den ena syns knappt och den andra är rätt stark men svag i övre kanten. Båda tagna samtidigt. Litar inte på babyplan. Bim-5 idag.
Dagens pe.
Sjukt att det blir så dåligt på bild. Ser tydligt ett svagt svagt rosa streck i verkligheten.
Det är därför jag är skeptisk, haha.
hur kan det ena testet vara typ obefintligt o det andra starkt ?! O det kan väl knappast vara så starkt på bim-5. hoppas att jag kan skriva tack :)
Det är därför jag är skeptisk, haha.
hur kan det ena testet vara typ obefintligt o det andra starkt ?! O det kan väl knappast vara så starkt på bim-5. hoppas att jag kan skriva tack :)
Testa igen imorgon då borde det ha ökat
och eftersom det är 2 olika test så skiljer det sig nog lite också. jag ser på båda att Det är streck.
och starkt får du nog inte förns närmare bim
ta ett cb digitalt om du tvivlar. Då borde du också få positivt nu?.
Mizzi26 (kan inte citera)
De är antagligen olika känsliga. Men båda är positiva skulle jag tolka det
Testa igen imorgon då borde det ha ökat
och eftersom det är 2 olika test så skiljer det sig nog lite också. jag ser på båda att Det är streck.
och starkt får du nog inte förns närmare bim
ta ett cb digitalt om du tvivlar. Då borde du också få positivt nu?.
Ja det svaga Testet är tidigt test o det andra vanligt. därför jag är tveksam haha.
men ska köpa ett cb digital tidigt tänkte jag. Då slipper jag frågetecken :)
Mizzi26 (kan inte citera)
De är antagligen olika känsliga. Men båda är positiva skulle jag tolka det