Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Känslighet på 10 som lloyds test. Hm.

Någon som har erfarenhet av Predictor early?
jag tog test i förrigårkväll på ÄL+9 och ett svagt men fullt synligt utan att anstränga sig kom upp direkt! hade ett till likadant hemma så tog de på en gång med samma urin! De kom upp ett likadant streck då med! (Bild På dom två)
testade med andra märken Några stickor från amazon och ett rfsu testa tidigt, men inga utslag alls på dom! Alla mätte styrka 10.
igår morse tog jag ett till predictor early och de visade ett streck men svagare än dagen innan! Men de fanns där iaf! tog fler test igen med andra märken men inte nånting då heller, inte på kvällen heller..
nu undrar jag om någon vet ifall predictor early brukar visa innan andra tester? Och även ifall de Kan bli svagare på morgonen än på kvällen?
får hem nya PE tester ikväll så ska testa igen då!
ps: kvaliten när man laddar upp här är värdelös, så strecken syns mycket tydligare egentligen!
men vaaa!! Blir helt tårögd nu. Jag trodde jag såg i syne ?????? Jag har BIM imorgon eller tisdag. Har precis börjat på blodförtunnande sprutor då jag har blodproppar. Så äntligen fått rätt på min mens (tror jag)
men visst år där ett plus ? testade i morse också men såg inget då riktigt. Kan skicka bild på den :)
men vaaa!! Blir helt tårögd nu. Jag trodde jag såg i syne ?????? Jag har BIM imorgon eller tisdag. Har precis börjat på blodförtunnande sprutor då jag har blodproppar. Så äntligen fått rätt på min mens (tror jag)
men visst år där ett plus ? testade i morse också men såg inget då riktigt. Kan skicka bild på den :)