• Nathaliextnf

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PelloBello skrev 2022-01-27 08:10:58 följande:

Dagens pe. 

Sjukt att det blir så dåligt på bild. Ser tydligt ett svagt svagt rosa streck i verkligheten.

Det ser starkare ut idag :)
  • Mizzi26
    PelloBello skrev 2022-01-27 11:37:30 följande:
    Vissa testa tidigt tester blir inte starka. Vissa "vanliga" kan känna av bättre än tidiga. Oavsett hur starkt/svagt det är så är det positivt. Dina är ju ändå väldigt tydliga, så skulle tolka de som positiva. 
    Cbs digitala både med veckoindikator och den som är "testa tidigt" mäter 25. 
    Men med tanke på att dina test är tydliga tror jag båda dom skulle ge utslag.

sitter här i chock! Jag har plussat 10 gånger tidigare men får alltid mensen typ 3 dagar sent. förutom 1 gång då jag fick missfall i vecka 7 eller 8. har Försökt i 1,5 år och ätit letrozol dubbel dos pga min pcos i 4 månader nu. Tog ett digitalt nyss på andra morgonurinet. 

blev frisk från covid igår och även om jag hade två mogna ägg denna cykel (tror att båda släppte) så trodde jag att covid skulle förstöra chansen. Men titta ? har hjörtklappning o ont i bröstet av chocken. tack för er hjälp, jag hoppas den eller dom vill stanna :) 

• MariaNathalie
    Mizzi26 skrev 2022-01-27 12:40:48 följande:

sitter här i chock! Jag har plussat 10 gånger tidigare men får alltid mensen typ 3 dagar sent. förutom 1 gång då jag fick missfall i vecka 7 eller 8. har Försökt i 1,5 år och ätit letrozol dubbel dos pga min pcos i 4 månader nu. Tog ett digitalt nyss på andra morgonurinet. 

blev frisk från covid igår och även om jag hade två mogna ägg denna cykel (tror att båda släppte) så trodde jag att covid skulle förstöra chansen. Men titta ? har hjörtklappning o ont i bröstet av chocken. tack för er hjälp, jag hoppas den eller dom vill stanna :) 

Grattis 
    va roligt 
  • PelloBello

Tog ett rfsu testa tidigt nu efter att ha hållt mig 4 timmar. Blankt. 
    Kommer inte köpa predictor early igen. :/

• PelloBello

Va på apoteket igår och såg det här testet. Aldrig sett förut. Läste om det och det mäter från 10mlU/ml. Tillskillnad från deras andra som mäter 25. Någon som testat tidigare?
    Jag va ju tvungen att köpa ett iaf och tog nu på morgonen. "Inte gravid". 
    Så mina rosa svaga streck på pe som dessutom va starkare dag två va spökstreck. Så irriterande med svaga rosa streck som inte är positiva. Alltid älskat pe förut då de varit de mest korrekta. Men inte längre. 

Mitt ena pe:

Rfsu igår:

• mimmiec

Hej! 

Är idag 2-3 dagar innan BIM tror jag och tog RFSU testa tidigt. Vad tror ni? Är det spökstreck? Ursäkta dålig upplösning, kameran är inte bra. Det syntes tydligare i verkligheten 

• Lie18

Hej! behöver tolkningshjäkp, tycker mig se ett svagt streck, vad tror ni? Är det ett såkallat spökstreck? 
  • Nathaliextnf
    PelloBello skrev 2022-01-28 07:45:52 följande:

Va på apoteket igår och såg det här testet. Aldrig sett förut. Läste om det och det mäter från 10mlU/ml. Tillskillnad från deras andra som mäter 25. Någon som testat tidigare?
    Jag va ju tvungen att köpa ett iaf och tog nu på morgonen. "Inte gravid". 
    Så mina rosa svaga streck på pe som dessutom va starkare dag två va spökstreck. Så irriterande med svaga rosa streck som inte är positiva. Alltid älskat pe förut då de varit de mest korrekta. Men inte längre. 

Mitt ena pe:

Rfsu igår:

Men är det inte ett svagt streck på RFSU? När är Bim? 
  • Nathaliextnf
    mimmiec skrev 2022-01-28 09:33:17 följande:

Hej! 

Är idag 2-3 dagar innan BIM tror jag och tog RFSU testa tidigt. Vad tror ni? Är det spökstreck? Ursäkta dålig upplösning, kameran är inte bra. Det syntes tydligare i verkligheten 

Det ser positivt ut! 
  • Alexalexa

Hur e de med Abblo testa tidigt? De man kan använda från äl+8, hur bra e dom? 

tog ett imorse o tror jag e på äl+9, tog även ett vanligt från gravidkläder, en sticka. Båda negativa. 

e Abblo pålitliga eller bra?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester