• Ebjkpg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag vet nog redan svaret men testar ändå. 

är egentligen på cykeldag 7, men min ?mens? har varit en liten miniblödning så det känns inte som att jag haft mens. Det fick mig att ta ett test ?bara för att?. 
    men jag tycker mig ändå tyda ett svagt streck på testet. Kan det vara så att jag är gravid men att det är tidigt än? Tänker ifall jag hade ägglossning senare än vad jag trott..? Och att ?mensen? inte varit en mens utan mellanblödning typ?

• Cashili33
    Ebjkpg skrev 2022-05-16 17:45:21 följande:

Jag vet nog redan svaret men testar ändå. 

är egentligen på cykeldag 7, men min ?mens? har varit en liten miniblödning så det känns inte som att jag haft mens. Det fick mig att ta ett test ?bara för att?. 
    men jag tycker mig ändå tyda ett svagt streck på testet. Kan det vara så att jag är gravid men att det är tidigt än? Tänker ifall jag hade ägglossning senare än vad jag trott..? Och att ?mensen? inte varit en mens utan mellanblödning typ?

Jag ser tyvärr inget 
    Om det vore en nidblödning för 7 dagar sen så borde du se det tydligt på testet idag , en vecka senare. 
  • Majja92

Vad tror ni? Vet inte vilken CD tyvärr! Tog det lite snabbt på jobbet så fick smygfota det i väskan haha ber om ursäkt för de!

• Cashili33
    Majja92 skrev 2022-05-17 09:42:04 följande:

Vad tror ni? Vet inte vilken CD tyvärr! Tog det lite snabbt på jobbet så fick smygfota det i väskan haha ber om ursäkt för de!

Skulle än så länge säga negativt. ev ser man nån svag skugga men för svag för att kunna tolkas som något 

testa om ett par dagar igen 
  • Vågen22

Jag ser!:) prova med ett känsligare test så får du nog tydligare. 
  • Majja92

Tack för input! Syns väldigt tydligt nu när det torkat (vet att man inte ska läsa av det då), får testa imorgon eller nått igen helt enkelt. Är egentligen inte redo för fler barn så är lite skräckblandad förtjusning ????

• tjoppan

Jag ser!

Jag hade liknande streck, nästan svagare än ditt, och fick gravid på cb digital dagen efter...

Håller tummarna för att ditt är positivt om det är det du hoppas på! :) 
  • Nathaliextnf

Det ser ut som ett svagt plus :) 
  • Nathaliextnf
    Majja92 skrev 2022-05-18 07:07:09 följande:
    tog ett RFSU nu på morgonen, blev inte klokare haha
    Ser ett svagt streck, jag personligen älskar predictor early eller såna stavar känns som om dom är lättare att läsa av tidigt Flört har du några fler test hemma? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester