• Nathaliextnf

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eveven skrev 2022-05-20 10:30:05 följande:
    Det var nog precis så, för lite urin. Tog ett digitalt test ?har också inget tålamod), kände för mycket i kroppen att hormonerna börjat sprida sig och det visade ?Gravid 2-3?. Jag är i total chock. Förvånad
    Trevlig helg! 
    Stort grattis!! Hjärta
  • GladBanan

Hej! Ni vet hur det är, kan inte låta bli att testa tidigt och stirrar sen på ev streck. bim-2, ser ni något? Spökstreck?

• Maymom
    GladBanan skrev 2022-05-21 07:31:01 följande:

Hej! Ni vet hur det är, kan inte låta bli att testa tidigt och stirrar sen på ev streck. bim-2, ser ni något? Spökstreck?

Ser nåt! :)
  • Nathaliextnf
    GladBanan skrev 2022-05-21 07:31:01 följande:

Ser positivt ut! Grattis! 
  • annavi

Ok ny dag! ÄL+13, nu på em. enbart inzoomat.. vad tror ni? Nedre testet jag tänker på (graviditetskollen, normalkänsligt).

• Maymom
    Sanlin90 skrev 2022-05-22 08:27:02 följande:

???

Syns inget på bilderna. Ser du ett streck?
  • Sanlin90

Maymom ja jag ser lite på bilderna här men det blev betydligt svårare än i min telefon eller irl, det syns vagt på trstet nu även att tiden gått ut för flera timmar sedan med

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester