• Maymom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Majja92 skrev 2022-05-18 07:07:09 följande:

tog ett RFSU nu på morgonen, blev inte klokare haha
    Bättre att testa med samma sorts test så du ser tydligare om det ökar eller ej, alla tester är ju olika starka. Och bra att vänta 2 dar mellan test så blir det nog tydligare. Skymtar nåt på bilden. :)
  • Majja92
    Nathaliextnf skrev 2022-05-18 07:16:11 följande:
    Ser ett svagt streck, jag personligen älskar predictor early eller såna stavar känns som om dom är lättare att läsa av tidigt Flört har du några fler test hemma? 
    Svagaste strecket i världshistorien isf haha! Har bara fler RFSU, köpte ett gäng igår. Får väl avvakta tills imorgon (eller ikväll) hwhe
  • Majja92

Såg nu att bara en bild följde med!
    Men absolut, det optimala hade varit om det var samma märke och om jag hade väntat längre, meeeeeen har dåligt tålamod haha. Men hädanefter blir det RFSU :D

• Nathaliextnf
    Majja92 skrev 2022-05-18 07:25:52 följande:

Såg nu att bara en bild följde med!
    Men absolut, det optimala hade varit om det var samma märke och om jag hade väntat längre, meeeeeen har dåligt tålamod haha. Men hädanefter blir det RFSU :D

Har du tagit något mer test? :) 
  • annavi

Hjälp.. Jag ser saker va? :(

Bilderna är inom tiden, första i original och andra med lägre ljusstyrka. ÄL +11. Jäkla hjärnspöken..

• Maymom
    annavi skrev 2022-05-19 10:57:10 följande:

Hjälp.. Jag ser saker va? :(

Bilderna är inom tiden, första i original och andra med lägre ljusstyrka. ÄL +11. Jäkla hjärnspöken..

Ser inget, men vänta nån dag, är ju inte kört än. :)
  • annavi
    Maymom skrev 2022-05-19 11:28:23 följande:
    Ser inget, men vänta nån dag, är ju inte kört än. :)
    Jaa jag får göra det men det är så svårt, som att tiden står stilla. Nya tag (och nytt test) imorgon!
  • Sanlin90

Ser ni nått? Använt testlagrets tester i ett år utan en tillstymmelse till streck. Vet inte bim eller om jag ens haft äl.

E

• Cykelhjul
    Sanlin90 skrev 2022-05-19 15:20:38 följande:

Ser ni nått? Använt testlagrets tester i ett år utan en tillstymmelse till streck. Vet inte bim eller om jag ens haft äl.

E

Jag tycker mig se ett streck :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester