• Galenavlänngtan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• Kungsbacka
    Galenavlänngtan skrev 2022-10-11 20:32:19 följande:
    Det ser positivt ut! Vi la upp våra första test samma dag (i förrgår) & de såg lika starka ut då. Idag fick jag detta på Cleablue digital. Så du är kanske i samma sits som mig 🥰 Med andra ord, min rädsla för spökstreck var obefogat. Hoppas denna lilla böna vill stanna & är frisk 🙏🏻
  • Galenavlänngtan
    Kungsbacka skrev 2022-10-12 05:40:31 följande:
    Det ser positivt ut! Vi la upp våra första test samma dag (i förrgår) & de såg lika starka ut då. Idag fick jag detta på Cleablue digital. Så du är kanske i samma sits som mig 🥰 Med andra ord, min rädsla för spökstreck var obefogat. Hoppas denna lilla böna vill stanna & är frisk 🙏🏻

Åh ja jag hoppas!! Nu har jag iallafall tagit typ 10 tester som alla visat två streck, så det kan väl inte vara spök 😝. 

grattis till dig! 

morgonens test visar liten stegring så det bådar gott 🙏🏻❤️

• Kungsbacka
    Galenavlänngtan skrev 2022-10-12 06:44:06 följande:

Åh ja jag hoppas!! Nu har jag iallafall tagit typ 10 tester som alla visat två streck, så det kan väl inte vara spök 😝. 

grattis till dig! 

morgonens test visar liten stegring så det bådar gott 🙏🏻❤️

Tack{#emotions_dlg.flower} Nej, så många tester kan knappast vara spökstreck. Jag tog ett vanligt RFSU-test idag jag med & där var en markant skillnad från 2 dagar sedan. Ska du inte festa till det med ett digitalt så får du det svart på vitt? Kan vara skönt att veta säkert? Jag tror du kommer få precis som jag att du är gravid 🤩
  • Galenavlänngtan

Nej du har nog rätt ang spökstrecken. Jag väntar några dagar till Innan jag vågar mig på ett digitalt, men som sagt. Det går åt ?starkare håll? 😍

• lipa3646
    Corneliatmatilda skrev 2022-10-12 13:44:40 följande:

Är det positivt?! 

Kan du ta en närmre bild? Ser ev ett sträck men de är suddigt 
  • Corneliatmatilda
    lipa3646 skrev 2022-10-12 14:13:22 följande:
    Kan du ta en närmre bild? Ser ev ett sträck men de är suddigt 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester