• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Miss Maria skrev 2022-10-24 20:10:06 följande:

Vad säger ni om detta test? Ett med Blix och ett utan.?

Ser inget 
  • Amoureux
    Miss Maria skrev 2022-10-24 20:10:06 följande:

Vad säger ni om detta test? Ett med Blix och ett utan.?

Jag ser tyvärr inget, men det är svårt att se då inte testerna är zoomade på bilderna 🙂
  • Amoureux
    moeee skrev 2022-10-24 21:40:43 följande:
    Någon som ser något? 🤔
    Ser inget alls tyvärr. 
  • Tvättbjörnar

Vad tror ni om detta? Ska man hoppas eller bara ge upp? Första är utan kontrast o andra med, såg plusset själv tyckte jag men gick dåligt att fånga på bild. ÄL +12 idag (tror jag!) Känns väldigt pinsamt att lägga upp detta ska ni veta Skäms

• Amoureux
    Tvättbjörnar skrev 2022-10-25 08:23:31 följande:

Vad tror ni om detta? Ska man hoppas eller bara ge upp? Första är utan kontrast o andra med, såg plusset själv tyckte jag men gick dåligt att fånga på bild. ÄL +12 idag (tror jag!) Känns väldigt pinsamt att lägga upp detta ska ni veta Skäms

Jag tycker det ser ut som ett plus, så jag hade våga hoppas ❤️
  • Tvättbjörnar
    Amoureux skrev 2022-10-25 08:47:06 följande:
    Jag tycker det ser ut som ett plus, så jag hade våga hoppas ❤️
    Åh tack för ditt svar! Hoppas hoppas nu ❤️
  • sötmummy

Ser oxå något 

• Cashili33
    sötmummy skrev 2022-10-25 11:18:52 följande:

Ser oxå något 

Jag ser något svagt på det oredigerade 
    håller tummarna !! Pinsamt är det inte , alla lägger ju upp här för att låna någon annans ögon ❤️
  • InaNorlin

Sådär såg mitt första ut, om inte något svagare till och med och jag fick se ett tickande hjärta i fredags! 😍🙌🏼
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester