• Amoureux

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kvällsmoln skrev 2022-10-08 22:25:15 följande:

32 år, 1 graviditet tidigare vid 16 år. Behöll inte.
    inte använt

preventivmedel på 3 år och inget har skett ännu. 

RFSU Testa tidigt imorse - ca. 10-11 dagar sedan ägglossning (tror jag) och 5 dagar till beräknad mens. Fick detta resultat. Vad ska man tro?

Jag skulle säga positivt. Grattis ❤️
  • Amoureux
    Vm96 skrev 2022-10-08 20:29:06 följande:
    ÄL + 10, molvärk (värre på kvällarna) samt extremt trött. vad tror ni??
    Jag tycker att jag ser ett svagt streck där 😃
  • Teresee

Gjorde ultratidigt med Clearblue och fick inte gravid. Mrn babyplans visar detta, samma hcg känslighet. Vad tror ni?

• Sanlin90

Någon som vet hur easy@home testen är? Fått så extremt svagt att det knappt syns igår och idag går inte få med på bild.
    har inte fått positivt ägglossningstest började testa dag 10 är på dag 31 nu har bara haft mens en gång på 1 år det va som sagt 31 dagar sedan min cykel är normalt 32-35 dagar. 

har mycket molvärk och flytningar som kommer och går.

• Kungsbacka

Hej, 
    vad tror ni om detta? Rfsus test. Testade för 2 dagar sedan vilket var ÄL+ 7, vilket var utan minsta tillstymmelse till streck. Är idag på ÄL+9. Har en kort lutealfas på 10-11 dagar, oftast 10. Har haft ömma bröst & lite molvärk sedan ÄL+7. Strecket kom inom 5 minuter. Blir tveksam med tanke på att andra får spökstreck på dessa..sorry för att bilden är på sniskan Flört

• Kungsbacka
    Kungsbacka skrev 2022-10-10 08:30:09 följande:

Hej, 
    vad tror ni om detta? Rfsus test. Testade för 2 dagar sedan vilket var ÄL+ 7, vilket var utan minsta tillstymmelse till streck. Är idag på ÄL+9. Har en kort lutealfas på 10-11 dagar, oftast 10. Har haft ömma bröst & lite molvärk sedan ÄL+7. Strecket kom inom 5 minuter. Blir tveksam med tanke på att andra får spökstreck på dessa..sorry för att bilden är på sniskan Flört

Inser att bilden är värdelös 😅 här kommer en till som kanske är tydligare..
  • Amoureux
    Kungsbacka skrev 2022-10-10 08:35:13 följande:
    Inser att bilden är värdelös 😅 här kommer en till som kanske är tydligare..
    Är det någon färg i strecket?
    Jag tycker det är lite för tydligt streck för att kunna vara ett spökstreck nämligen 😃
  • Kungsbacka

Amoureux, jag kan inte citera dig av någon anledning..men för att svara på din fråga så tycker jag att det såg svagt rosa ut men kan ju vara svårt att se när det är så svagt! 😅 Ska testa igen om 2 dagar 🙏🏻 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester