• anonym978

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej, blir inte klok på om jag ser i syne eller om det är ett väldigt väldigt svagt streck på testet jag tog imorse. BIM idag men ingen skymt av mens än Och den brukar vara väldigt regelbunden. 
  • anonym978
    MissEA85 skrev 2022-10-17 07:33:15 följande:
    Är det någon som ser ett svagt plus? Ser redan nu att det är dålig kvalitet men är den enda bild jag har. Den är tagen inom tidsramen. 
    Tack på förhand! 
    Jag tycker mig se ett väldigt svagt streck :)
  • Anamaria378

Ser ni vad jag ser? Man vågar ju inte bli för glad för fort liksom :/ men har också tagit ett RFSU test som visar svagt streck
  • MissEA85

Lojsan DN: tack för titten Glad

Anonym978: tack för att du tittade. Får hålla tummarna att det är något Glad

• Anamaria378

Ser att det är så fruktansvärt dålig upplösning på bilderna när man lägger in de här, vet inte varför det blir så.

Tog testet ovanför tidigare idag runt 14:30 och strecket kom väldigt långsamt och svagt. Höll mig från att gå på toa fram till ca 18:00 och tog då det andra tester där ett svagt plus växte fram ganska fort! Tog kanske Max 1 minut innan strecket trädde fram!

vågar inte bli för glad för fort..men är det någon mer som kan se plussen?

• Skrutt03
    Anamaria378 skrev 2022-10-17 19:42:18 följande:

Ser att det är så fruktansvärt dålig upplösning på bilderna när man lägger in de här, vet inte varför det blir så.

Tog testet ovanför tidigare idag runt 14:30 och strecket kom väldigt långsamt och svagt. Höll mig från att gå på toa fram till ca 18:00 och tog då det andra tester där ett svagt plus växte fram ganska fort! Tog kanske Max 1 minut innan strecket trädde fram!

vågar inte bli för glad för fort..men är det någon mer som kan se plussen?

Du är gravid, grattis 😉
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester