Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tusen tack för era svar, vad glad jag blir att läsa! Och vad roligt att höra InaNorlin ❤️ Nu håller jag tummarna
Tusen tack för era svar, vad glad jag blir att läsa! Och vad roligt att höra InaNorlin ❤️ Nu håller jag tummarna
Åh tack för lånet av era ögon, haha. Hoppas hoppas!
Hej! Jag har försökt googla men hittar inget svar..
Har använt clearblues digitala ägglossnings tester och när jag köpte refill så fick jag med några graviditetstest, som är ämnade att användas till clearblue advance fertilitetsmonitor. Hade inga gravtest kvar hemma så jag tog ett sånt och ser ett svaaaagt streck..
Nu till min fråga. Är det någon som vet om man kan använda dessa som vanligt gravtest och analysera det på samma sätt eller blir det alltid 2 streck?
Tacksam för svar!
Hej! Jag har försökt googla men hittar inget svar..
Har använt clearblues digitala ägglossnings tester och när jag köpte refill så fick jag med några graviditetstest, som är ämnade att användas till clearblue advance fertilitetsmonitor. Hade inga gravtest kvar hemma så jag tog ett sånt och ser ett svaaaagt streck..
Nu till min fråga. Är det någon som vet om man kan använda dessa som vanligt gravtest och analysera det på samma sätt eller blir det alltid 2 streck?
Tacksam för svar!
Det blir tyvärr alltid 2 streck på dessa. Enda gången man kan säga att de testen är positivt är när strecken är lika starka. så räkna det som neg tyvärr 😕
ÄL+9, nog lite tidigt att testa men vill ju så gärna 💔
tycker mig ibland se något litet och ibland helt blankt. Tror mina ögon spelar ett spratt med mig.