• Lyksa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag får det inte att funka @minmillis kan inte få in bilden i kommentars rutan. Men gjorde en jämförelse bild på redigerad och inte med inverted. Om du har tillgång till de också så kan du se att de ser bra ut och att du kan slappna av

• Minmillis
    Lyksa skrev 2023-08-11 15:29:10 följande:

@minmillis 

Tack för att du tog dig tid {#emotions_dlg.flower} när du redigerat bilden ser inte dagens test lika svagt ut men de är svårt att slappna av 
  • Mepås

Hjälp!! Är på äl+6 idag, tog ett sånt superkänsligt testa tidigt babyplan och ser knappt en svag skugga (obs inom testtiden). Ser ni något????

• svansmamman
    Mepås skrev 2023-08-12 09:57:42 följande:

Hjälp!! Är på äl+6 idag, tog ett sånt superkänsligt testa tidigt babyplan och ser knappt en svag skugga (obs inom testtiden). Ser ni något????

Nej jag ser tyvärr inget, men på äl+6 är det sånär som omöjligt att plussa så det du tror dig se är förmodligen ett spökstreck. Vänta till typ äl+9 så är förutsättningarna bättre! 🥰
  • Lojsan DN
    Mepås skrev 2023-08-12 09:57:42 följande:

Ser heller ingenting, om du har is i magen så vänta iaf 2 dagar till innan du tar ett nytt test. 
  • Peaky

Tog ett testa tidigt trodde jag skymtade något den översta clearblue hade inga mer testa tidigt så tog ett vanligt såg inget streck kom hem efter 2 timmar och nu är det ett streck som är blått ( kryss ) är det ogiltigt när det blir blått ? Tänker eftersom det är långt efter tiden gått ut men borde inte kunna bli blått ?
  • Peaky
    Peaky skrev 2023-08-12 13:49:06 följande:
    Tog ett testa tidigt trodde jag skymtade något den översta clearblue hade inga mer testa tidigt så tog ett vanligt såg inget streck kom hem efter 2 timmar och nu är det ett streck som är blått ( kryss ) är det ogiltigt när det blir blått ? Tänker eftersom det är långt efter tiden gått ut men borde inte kunna bli blått ?mer blått än på bilden 
  • cutepenguin
    Peaky skrev 2023-08-12 13:49:06 följande:
    Tog ett testa tidigt trodde jag skymtade något den översta clearblue hade inga mer testa tidigt så tog ett vanligt såg inget streck kom hem efter 2 timmar och nu är det ett streck som är blått ( kryss ) är det ogiltigt när det blir blått ? Tänker eftersom det är långt efter tiden gått ut men borde inte kunna bli blått ?

Står väl i instruktionerna att testet inte är giltigt om det läses av efter tiden som står. Testa imorgon igen 🥰

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester