-
Ååååh så glad jag blir att läsa detta! Sååå skönt!! Nu håller vi tummarna för att det fortsätter i samma spår! ❤️❤️❤️Nommsan skrev 2023-08-07 06:59:21 följande:Idag hade jag tydligen 3+ utan att ha följt graviditeten med digitala. 🙈
-
Jag vill bara flika in och säga att det här är min favorittråd på hela Familjeliv. Den är så stöttande och fin och full av så mycket kärlek. Jag har varit aktiv i den själv genom åren och fått hjälp att tyda test som jag varit osäker på, vilket har slutat både bra och dåligt i mina fall (flera missfall). Jag går strax in i vecka 39 med mitt andra barn men klickar fortfarande in på tråden varje gång det kommer en ny notifikation. Kram till alla som kämpar och alla som hjälper till att tyda test ❤️
-
Någon som ser något?? Troligtvis Äl+10 och bim-5
både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. -
Jag ser tyvärr inget, men är det svagt är det inte alltid det syns på bild, och än värre blir det efter att man laddat upp det här. Förhoppningsvis syns det bättre om ett par dagar!Horisonten skrev 2023-08-08 06:28:39 följande:Någon som ser något?? Troligtvis Äl+10 och bim-5
både jag och sambon tycker vi ser något svagt svagt svagt. Så kanske bara tidigt och testa. -
Hej allihop! Vad tror ni om detta? BIM-1 tror jag. ICAs egna. Var svårt att få till en tydlig bild? -
Ser absolut ett streck!
Amandy1990 skrev 2023-08-08 08:54:34 följande:Hej allihop! Vad tror ni om detta? BIM-1 tror jag. ICAs egna. Var svårt att få till en tydlig bild? -
Tack så mycket för ditt svar! Jag ser också att det är nåt bredvid det starka strecket, men väldigt svagt. Är det inte för svagt för att vara BIM-1?Syskonförsök skrev 2023-08-08 09:01:55 följande:
Ser absolut ett streck!
-
Det behöver det inte vara! Prova imorgon igen så är det säkert starkare :)
Amandy1990 skrev 2023-08-08 09:06:04 följande:Tack så mycket för ditt svar! Jag ser också att det är nåt bredvid det starka strecket, men väldigt svagt. Är det inte för svagt för att vara BIM-1? -
svansmamman skrev 2023-08-08 07:40:23 följande:Jag ser tyvärr inget, men är det svagt är det inte alltid det syns på bild, och än värre blir det efter att man laddat upp det här. Förhoppningsvis syns det bättre om ett par dagar!
Nej men precis är ju ofta svårare på bild och ladda upp bilder här är ju lite si och så men förhoppningsvis syns snart. Är ju bim-5 skall verkligen försöka hålla mig till torsdag nu!! Men är så svårt. Men börjat känna av min foglossning igen och inte gjort på år. Minstingen är ju 5 så inte känt av foglossningen på 4 år och jag hade extremt illa. Gick med kryckor från v 12 så finns mycket symptom. Känns som jag kan inte inbilla mig allting.
-
Så är det verkligen! Med tanke på hur länge du ändå har kvar till BIM (om du nu inte har väldigt lång cykel mellan äl och BIM) är det ju verkligen inte konstigt att det är lite diffust! Däremot så är ju gravidsymptom och positivt gravtest beroende av samma sak, dvs gravidhormon. Testerna idag är ju så känsliga att de känner av låga nivåer av HCG, så om det är väldigt svagt finns det inte så mycket hormon i kroppen. Om du har problem med foglossning av så lite hormon som du måste ha nu är det nog klokt att du direkt hör av dig till din vårdcentral. Foglossning i vecka 12 är ju tidigt bara det, men att få besvär så tidigt och av så lite hormon som du har nu känns ju inte positivt för hur det kommer bli kommande veckor. Jag håller tummarna för att du kan få hjälp och stöd så att du inte behöver gå i outhärdlig smärta i nio månader! ❤️Horisonten skrev 2023-08-08 11:16:41 följande:
Nej men precis är ju ofta svårare på bild och ladda upp bilder här är ju lite si och så men förhoppningsvis syns snart. Är ju bim-5 skall verkligen försöka hålla mig till torsdag nu!! Men är så svårt. Men börjat känna av min foglossning igen och inte gjort på år. Minstingen är ju 5 så inte känt av foglossningen på 4 år och jag hade extremt illa. Gick med kryckor från v 12 så finns mycket symptom. Känns som jag kan inte inbilla mig allting.