Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vet du hur många dagar efter ägglossning eller hur många dagar du har till beräknad mens?
7 dagar före bim vilket då antagligen är 7 dagar efter äl är verkligen super tidigt. Jag har sett några få som fått streck på äl+8 men ganska många inklusive mig själv som fått plus vid äl+9-10.
Om strecket ser lika brett ut som kontrollstrecket hade jag kanske vågat mig på ett test redan imorgon eller på fredag.
Jag är själv på äl+3 så måste hålla mig till nästa vecka.. tänkte kanske börja testa på äl+8 men har köpt massa billiga tester så jag kan slösa lite.
Hej jag är 4 dagar före Bim och känt mig lite annorlunda senaste dagarna så tog dessa två test om båda visar 2 streck så borde det vara plus ej spök? E så osäker på detta med tester har beställt digitalt men e par dagars leverans så ville fråga här om jag hoppas för mkt kanske..
Hej jag är 4 dagar före Bim och känt mig lite annorlunda senaste dagarna så tog dessa två test om båda visar 2 streck så borde det vara plus ej spök? E så osäker på detta med tester har beställt digitalt men e par dagars leverans så ville fråga här om jag hoppas för mkt kanske..
Skulle säga att dessa är positiva! Tror med ganska stor säkerhet du kommer få gravid på ett digitalt 🥰👍🏼
Skulle säga att dessa är positiva! Tror med ganska stor säkerhet du kommer få gravid på ett digitalt 🥰👍🏼
Hej ville bara meddela att ni båda hade rätt tog ett CB digitalt och gav Gravid 1-2 och jag e såå lycklig nu får vi bara hoppas lilla knytet stannar kvar har många MF och MA i bakgrunden? skickar ej med bild då detta lite fel forum :) 🌸❤️
Hej ville bara meddela att ni båda hade rätt tog ett CB digitalt och gav Gravid 1-2 och jag e såå lycklig nu får vi bara hoppas lilla knytet stannar kvar har många MF och MA i bakgrunden? skickar ej med bild då detta lite fel forum :) 🌸❤️
Vad roligt! Stort grattis ❤️
spännande Med alla tester. Jag hopppas att jag kan testa imon och att de inte är ett spöke med i bilden.
Tycker jag ser nåt suuupersvagt, ser ni eller är det bara önsketänk? Spökstreck? Äl+12 tror jag. Blir knäpp