• Ememem

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JuliaW skrev 2023-10-04 11:25:54 följande:
    Denna kanske är bättre 😊
    Jag kan ana något men det är så svagt på bilden så det går inte att säga om strecket är lika brett som kontrollstrecket.

Vet du hur många dagar efter ägglossning eller hur många dagar du har till beräknad mens?
  • JuliaW
    Ememem skrev 2023-10-04 12:55:13 följande:
    Jag kan ana något men det är så svagt på bilden så det går inte att säga om strecket är lika brett som kontrollstrecket.

Vet du hur många dagar efter ägglossning eller hur många dagar du har till beräknad mens?
    Jag ska ha mens nästa tisdag egentligen dvs om 6 dagar. Detta tog jag igår då😊 Tänkte jag ska testa tidigt digitalt i helgen 
  • Ememem
    JuliaW skrev 2023-10-04 13:17:37 följande:
    Jag ska ha mens nästa tisdag egentligen dvs om 6 dagar. Detta tog jag igår då😊 Tänkte jag ska testa tidigt digitalt i helgen 

7 dagar före bim vilket då antagligen är 7 dagar efter äl är verkligen super tidigt. Jag har sett några få som fått streck på äl+8 men ganska många inklusive mig själv som fått plus vid äl+9-10.

Om strecket ser lika brett ut som kontrollstrecket hade jag kanske vågat mig på ett test redan imorgon eller på fredag. 

Jag är själv på äl+3 så måste hålla mig till nästa vecka.. tänkte kanske börja testa på äl+8 men har köpt massa billiga tester så jag kan slösa lite.

• Zandylina

Hej jag är 4 dagar före Bim och känt mig lite annorlunda senaste dagarna så tog dessa två test om båda visar 2 streck så borde det vara plus ej spök? E så osäker på detta med tester har beställt digitalt men e par dagars leverans så ville fråga här om jag hoppas för mkt kanske..

• cutepenguin
    Zandylina skrev 2023-10-04 14:00:09 följande:

Hej jag är 4 dagar före Bim och känt mig lite annorlunda senaste dagarna så tog dessa två test om båda visar 2 streck så borde det vara plus ej spök? E så osäker på detta med tester har beställt digitalt men e par dagars leverans så ville fråga här om jag hoppas för mkt kanske..

Skulle säga att dessa är positiva! Tror med ganska stor säkerhet du kommer få gravid på ett digitalt 🥰👍🏼

• svansmamman
    Zandylina skrev 2023-10-04 14:00:09 följande:

Jag tycker också att det ser solklart positivt ut, ett digitalt kommer säkerligen bekräfta det också! ❤️
  • Zandylina
    cutepenguin skrev 2023-10-04 14:07:59 följande:

Skulle säga att dessa är positiva! Tror med ganska stor säkerhet du kommer få gravid på ett digitalt 🥰👍🏼

svansmamman skrev 2023-10-04 18:59:35 följande:
    Jag tycker också att det ser solklart positivt ut, ett digitalt kommer säkerligen bekräfta det också! ❤️

Hej ville bara meddela att ni båda hade rätt tog ett CB digitalt och gav Gravid 1-2 och jag e såå lycklig nu får vi bara hoppas lilla knytet stannar kvar har många MF och MA i bakgrunden? skickar ej med bild då detta lite fel forum :) 🌸❤️

• cutepenguin
    Zandylina skrev 2023-10-05 19:48:33 följande:
    svansmamman skrev 2023-10-04 18:59:35 följande:

Hej ville bara meddela att ni båda hade rätt tog ett CB digitalt och gav Gravid 1-2 och jag e såå lycklig nu får vi bara hoppas lilla knytet stannar kvar har många MF och MA i bakgrunden? skickar ej med bild då detta lite fel forum :) 🌸❤️

Vad roligt! Stort grattis ❤️

• Hund12345

spännande Med alla tester. Jag hopppas att jag kan testa imon och att de inte är ett spöke med i bilden. 

• Visslar

Tycker jag ser nåt suuupersvagt, ser ni eller är det bara önsketänk? Spökstreck? Äl+12 tror jag. Blir knäppGladGladGlad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester