• Lotta3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något? 

• Phie84
    Lotta3 skrev 2023-10-17 07:20:58 följande:

Ser ni något? 

På nedersta ser de ut att va ett streck i rätt färg :)
  • Lotta3
    Phie84 skrev 2023-10-17 07:28:43 följande:
    På nedersta ser de ut att va ett streck i rätt färg :)
    Åh pirrigt! Jag tyckte jag såg ett streck innan 5 minuter hade gått och sen känns det som att det blev starkare efter men då ska man ju inte kolla. Jag har dock aldrig haft ett streck förut Glad Kanske måste köpa ett nytt testa tidigt på lunchen.
  • Phie84
    Lotta3 skrev 2023-10-17 07:36:17 följande:
    Åh pirrigt! Jag tyckte jag såg ett streck innan 5 minuter hade gått och sen känns det som att det blev starkare efter men då ska man ju inte kolla. Jag har dock aldrig haft ett streck förut Glad Kanske måste köpa ett nytt testa tidigt på lunchen.
    Köp ett tidigt digitalt så slipper du fundera å kan bara läsa :)
  • Lotta3
    Phie84 skrev 2023-10-17 08:00:46 följande:
    Köp ett tidigt digitalt så slipper du fundera å kan bara läsa :)
    Åkte på lunchen och köpte ett Clearblue som visar tidigt. Blev ett streck direkt som höll i sig så jag är gravid. Skrattande Helt magiskt!
  • HejEllie
    Lotta3 skrev 2023-10-17 12:21:07 följande:
    Åkte på lunchen och köpte ett Clearblue som visar tidigt. Blev ett streck direkt som höll i sig så jag är gravid. Skrattande Helt magiskt!
    Wiihoo! Grattis!! 
  • Cashili33
    IVFkamp skrev 2023-10-18 17:54:54 följande:
    Spökstreck va?
    Tyvärr ger ju dessa ofta det så med ett sånt tunnt utan färg vågar jag ej säga ngt 

testa om några dagar 

vilken cd är du på? 
  • Lillan95

Hej på er, 

Jag har haft flera gånger jag fått spökstreck med CB, dock har de varit väldigt tunna och gråa. Jag fick detta på bim + 2 och kan se mig en skugga brevid de skarpa blåa strecket. 

Vågar man tro på detta eller är det ett klassiskt spökstreck?

• Cashili33
    Lillan95 skrev 2023-10-23 17:29:41 följande:

Hej på er, 

Jag har haft flera gånger jag fått spökstreck med CB, dock har de varit väldigt tunna och gråa. Jag fick detta på bim + 2 och kan se mig en skugga brevid de skarpa blåa strecket. 

Vågar man tro på detta eller är det ett klassiskt spökstreck?

Jadu det är en bra fråga 
    jag skulle ta ett cb + istället 
    dessa early är så otroligt dåliga och inkonsekventa så jag vågar ej gissa 
    generellt brukar man säga att det ej är giltigt när det ser ut så men jag vet lnte 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester