• Villblimamma98

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Äl + 9 vad tror ni? Bilden är inte redigerad jag har bara jävligt kass badrumsljus. Det enda jag ritat till är pilarna för att visa var jag ser ett ljuuust streck. Fotot är tagen 5 min efter testet och enligt bruksanvisning ska man läsa av testet 3-5 min efter. hoppas inte familjeliv förstör kvaliteten för mycket nu...

• Lojsan DN
    Villblimamma98 skrev 2023-10-10 06:30:05 följande:

Äl + 9 vad tror ni? Bilden är inte redigerad jag har bara jävligt kass badrumsljus. Det enda jag ritat till är pilarna för att visa var jag ser ett ljuuust streck. Fotot är tagen 5 min efter testet och enligt bruksanvisning ska man läsa av testet 3-5 min efter. hoppas inte familjeliv förstör kvaliteten för mycket nu...

Jag kan faktiskt se ett streck på bilden, och det ser rosa ut. 

• Villblimamma98
    Lojsan DN skrev 2023-10-10 06:41:42 följande:

Jag kan faktiskt se ett streck på bilden, och det ser rosa ut. 

Hoppas!! Min man kunde också se ett ljust ljust streck. Syns betydligt bättre på bild innan familjeliv drog ner kvaliteten... men vågar inte ropa hej än! Får se i morgon bitti...
  • Phie84
    Villblimamma98 skrev 2023-10-10 06:30:05 följande:

Ser oxå ett streck! Håller tummarna :D
  • Sandtrollet

Har tagit flera test dom senaste dagarna har har då inte visat något.
    gjorde ett idag och ett streck kom upp direkt men satte sig på fel ställe?

Äl + 13 

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Maymom
    Sandtrollet skrev 2023-10-10 09:06:16 följande:

Har tagit flera test dom senaste dagarna har har då inte visat något.
    gjorde ett idag och ett streck kom upp direkt men satte sig på fel ställe?

Äl + 13 

Ser inget streck
  • Sandtrollet
    Maymom skrev 2023-10-10 09:16:47 följande:
    Ser inget streck
    Kvaliten på bilderna blev ju skit här

jar markerat ensa bilden
    ★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester