• Anonym (Vinter)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tips! 

Lägg upp bilden i chatgpt så får man svar där om det är positivt eller spöksträck 😁

• Tinaturner222

Har någon här vart med om liknande - min mens kom två dagar tidigt, inga större konstigheter att de kan diffa någon dag eller två. Dock så kom den aldrig riktigt igång, på första dagen hade jag otroligt skarpa smärtor, betydligt värre än vanlig mensvärk då de kom som hugg lixom. Brukar ha en väldigt dov jämn smärta annars. Dag två blödde lite mer o trodde de skulle komma igång men dag 3 blöder enstaka droppar och samma dag 4, brukar annars ha rikligt med blod speciellt dag 2 och 3.. 
    Tog ett test nyss som det kom upp en svag linje på inom 2 min för att efter 5 min försvinna nästan helt.. 
    Utöver detta stundvis illamående, så mycket att de känns som jag ska kräkas rakt ut, halsbränna till och från, något hög temp men absolut ingen febertemp, trött o seg och huvudvärk i flera dagar. 
    Någon som vart i liknande sits och vad var erat slutresultat ? 
    Mvh, förvirrad...

• Tinaturner222
    Anonym (Linalina) skrev 2025-08-23 13:02:20 följande:

Hej!

Ser detta positivt ut?😊

Ser tyvärr ingenting :( men det kanske är tidigt fortfarande?

• Anonym (Vinter)
    Anonym (Linalina) skrev 2025-08-23 13:02:20 följande:

Hej!

Ser detta positivt ut?😊

Tycker jag ser ett svagt sträck...🤔
  • Anonym (Linalina)
    Tinaturner222 skrev 2025-08-23 15:48:31 följande:
    Ja det är nog för tidigt egentligen men kunde inte hålla mig..
  • Tinaturner222
    Anonym (Linalina) skrev 2025-08-23 16:09:57 följande:
    Ja det är nog för tidigt egentligen men kunde inte hålla mig..
    Jag förstår dig ! Hoppas ditt pluss dyker upp i dagarna.
    Jag fick för första gången en svag linje på clearblue igår inom 2 min men efter kanske 5 min när jag han ta upp telefonen/kameran så vart de nästan borta o såg ut så här och idag negativt på digitala testet.. vi kan vara fundersamma i dagarna tillsammans hehe 

• Anonym (Linalina)
    Tinaturner222 skrev 2025-08-23 16:22:32 följande:
    Jag förstår dig ! Hoppas ditt pluss dyker upp i dagarna.
    Jag fick för första gången en svag linje på clearblue igår inom 2 min men efter kanske 5 min när jag han ta upp telefonen/kameran så vart de nästan borta o såg ut så här och idag negativt på digitala testet.. vi kan vara fundersamma i dagarna tillsammans hehe 

Det är en jobbig väntan, men håller tummarna för vår skull😊
  • Anonym (Flofi)

Så var man här igen.. Har massa skumma symtom och är på ca äl+10. Tycker jag ser ett svagt streck men blir snart galen - vad säger ni? helt oredigerat. 
  • Haringenfantasinuheller

Kan det här räknas som positivt? Glömde att jag redan hade varit på toa idag så det blev inte med morgon urin. Testade ett digitalt men den sa Inte gravid. 
    Jag kommer göra ett nytt men när bör man göra det? 
    Det sliter i magen och har gjort i säker 1,5 vecka och jag mår fruktansvärt illa och är trött. 
  • Anonym (Vinter)
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-08-27 12:35:14 följande:
    Kan det här räknas som positivt? Glömde att jag redan hade varit på toa idag så det blev inte med morgon urin. Testade ett digitalt men den sa Inte gravid. 
    Jag kommer göra ett nytt men när bör man göra det? 
    Det sliter i magen och har gjort i säker 1,5 vecka och jag mår fruktansvärt illa och är trött. 
    Jag hade tolkat det där som svagt positivt test 😊
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester