• Villblimamma98

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tog ett till nu på kvällen. ser ni oxå?

• Maymom
    elinsimonssonnn skrev 2023-10-10 20:14:21 följande:

Hej!

gjort min första IVF. ET (återföring 3dagars embryo) förra måndagen, dvs är nu på ruvardag 9. Ovitrelle för 15 dagar sen. Testade med tidiga test idag. Dem ser ut såhär: 

KAN jag va gravid? inbillar mig att det är ovitrellen som spökar men testade ju ut den med tidiga test?.. den var ute dag 2 efter ET. Hoppas(!!!) efter ett missfall i juni och världens lägsta AMHvärde men vågar knappt. 

Ser absolut positivt ut!
  • Phe

Supertacksam om ni vill hjälpa mig att analysera! Bim idag eller imorgon. Tack! 
  • Phe

Förra bilden blev så möel och speglade sig i fönstret. se nedan. Supertacksam för svar :) 

• Alvedon83
    Phe skrev 2023-10-11 09:59:36 följande:

Förra bilden blev så möel och speglade sig i fönstret. se nedan. Supertacksam för svar :) 

Syns ett smalt streck, kom det inom tiden för avläsning?
  • Phe

Tack! Håller med, vågar inte lita på det än. Det syntes inom tiden. det är ett brett streck som syns i verkligheten, dock starkare på ena sidan som en kant, vilket gör att det ser smalt ut särskilt på bild. Får avvakta och se nästkommande dagar😅

• Alvedon83
    Phe skrev 2023-10-11 10:57:34 följande:

Tack! Håller med, vågar inte lita på det än. Det syntes inom tiden. det är ett brett streck som syns i verkligheten, dock starkare på ena sidan som en kant, vilket gör att det ser smalt ut särskilt på bild. Får avvakta och se nästkommande dagar😅

På bim borde detta tidiga test visa en tydlig linje, köp ett digitalt istället, dom är luriga dom där testen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester