• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jjjjjllo skrev 2024-01-06 11:20:30 följande:
    Vad tycks syns MYCKET mer i verkligheten har ganska dålig kamera t o m filten i bakgrunden blev suddig haha 
    Ser möjligen en skugga men litar inte alls på dess test då de är ökända för sina falska streck 

först när dessa ger tydligt blå streck litar jag på dem 
  • Jjjjjllo
    Cashili33 skrev 2024-01-06 14:37:02 följande:
    Ser möjligen en skugga men litar inte alls på dess test då de är ökända för sina falska streck 

först när dessa ger tydligt blå streck litar jag på dem 
    Samma här litar inte heller helt på dom Drf ska gå köpa nya idag, men det va mycket starkare än när fått spöksteck tidigare, inte ens kunnat få d synas lite på bild när d varit spök innan pga min kamera är ganska kass hela bilden är suddig liksom haha, o linjen var blå annars vid spöksteck så har den varit grå eller väldigt tunt sträck men denna va lika bred som kontroll linjen o såg blå ut bara ganska svag. kom lite som en chock för vi försöker inte tog test för blir galen på hur ont mina bröst gör kan knappt ligga på mage, röra dom eller ens ha en bh värst när ska ta av bh. men uppdaterat när vet mer 
  • cutepenguin
    Jjjjjllo skrev 2024-01-06 15:05:22 följande:
    Samma här litar inte heller helt på dom Drf ska gå köpa nya idag, men det va mycket starkare än när fått spöksteck tidigare, inte ens kunnat få d synas lite på bild när d varit spök innan pga min kamera är ganska kass hela bilden är suddig liksom haha, o linjen var blå annars vid spöksteck så har den varit grå eller väldigt tunt sträck men denna va lika bred som kontroll linjen o såg blå ut bara ganska svag. kom lite som en chock för vi försöker inte tog test för blir galen på hur ont mina bröst gör kan knappt ligga på mage, röra dom eller ens ha en bh värst när ska ta av bh. men uppdaterat när vet mer 

Köp ett digitalt testa tidigt i stället 🥰👍🏼 Så slipper du tyda streck.

• Jjjjjllo
    cutepenguin skrev 2024-01-06 16:01:14 följande:

Köp ett digitalt testa tidigt i stället 🥰👍🏼 Så slipper du tyda streck.

D jag gjorde sitter o väntar nu på att den blinkar la t o m in bild o tipsa en annan tjej om den, hade bara den andra hemma från länge sen som sagt vi försöker inte skaffa barn så va inte redo med tester 
  • svansmamman
    Jjjjjllo skrev 2024-01-06 15:05:22 följande:
    Jag ser tyvärr inget på ditt test. Jag tänker också att med så pass tydliga symptom skulle testet visa solklart plus om du vore gravid. Men du har fått det svart på vitt nu antar jag då du tagit ett digitalt. Jag håller tummarna för att utfallet blir det du önskar! ❤️
  • Gaiaria

Morgonens test, syns ändå rätt tydligt på graviditetskollens men blankt på RFSU 🤷?♀️ Jag har ett clearblue + och ett digitalt som ligger och väntar men tänkte se lite tydligare på dessa först. Tar det nog lite senare i veckan.. 

• Maymom
    Gaiaria skrev 2024-01-07 09:08:31 följande:
    Hur mycket tror du din cykel diffar?
    bim+4 är det ÄL+18 för dig?
    rfsu borde visa om du är ÄL+14 eller mer och gravid.
    men det syns ju tydligt ett streck på det andra testet.🤔
  • Gaiaria

Det är lite konstigt tycker jag. Kunde se en skugga på RFSU efter ett par minuter till men jag hade inte reagerat på det ens annars. Har rätt sen ÄL. Tror jag hade runt 25-26 december så kanske ÄL+13? Ändå sent för att visa så lite tycker jag. Med graviditetskollens är ändå starkare idag 🤔

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester